12:30 sraz na autobudovém nádraží
12:30-13:15 hledání se xD
13:30-15:00 čajka
15:00-15:45 Slavnosti města
16:00-17:00 Zkouška chuninů
Rozvržení týmu pro chunninskou zkoušku
Hokage: Qasew
Tým 1
Saninka
Tým 2
Jolana
Karolína
Tým 3
Gloria Uzumaki
Tým 4
Mayoko-sama
A jak to všechno probíhalo?
No tak celý sraz schrneme. Tak si tak vykračuju a okolo 12:30 jsem na nádraží, říkám si: "Hmm, to je pěkné nikdo tu není, ale rožnovýci už by tu být měli" a pořád nikdo nepřicházel, a tak jsem čekal dál. V 13:00 už mě to nebavilo, protože přišly jenom moje 2 kámošky, které byly spíše jako výpomoc. Vydali jsme se tedy zrušit bowling, protože ve třech jsme ho hrát nechtěli. Po urputném uvažování jsme nakonec bowling nerušili, ať náhodou nemusíme něco platit a nechali jsme to tak xD. Řekli jsme si tedy, že alespoň zajdeme do čajovny. Vnitřní hlas mě táhl na autobusové nádraží, když v tom jak jsme přecházeli most přes Bečvu zahlédl jsem nějaké tři osoby. Dvě z nich mi byly nějaké povědomé a když jsme došli blíže zjistili jsme že jsou to naši rožnováci. A tak jsme se všichni vydali do čajovny, kde jsme jedli, pili a kouřili voďára xD xD pro některé opravdu velký zášitek, vytvořili jsme si nové kouřové jutsu, napsali první část zkoušky chunnínů.
A chcete vědět co kdo psal? Tak si to přečtěte xD:
No a po napsání testů jsme se vypravili na slavnosti města, prošli jsme stánky, Glorča nám sprdla účinkující a nakonec jsme zakontvili u jednoho pódia, kde jedna ženská kecala cosi o japonsku. My samozřejmě jsme na sebe upozorňovali, tančili jsme, a Glorča si našla svého vyvoleného. Po slavnostech jsme se vydali do lesa Smrti, rozdělili jsme se na tři týmy xD Gloria a Qasew, Mayoko a Saninka, Jolka a Kajka, každý šel jinou cestou ale všichni jsme došli na aoutobusové nádraží, kde jsme si domluvili odjezd. Tým Kajka a Jolka zakotvil v přístavní hospodě a my se vrhli na druhou zkoušku. Jako první vyrážela Mayoko se zemním svitkem, poté Saninka rovnějž se zemním svikem a nakonec Glorča s nebeským svitkem, já jsem si tiše ponechal druhý nebeský svitek a došel jsem na místo setkání, ani jsem tam nedošel, a už tam byla Glorie, těm dvou to trvalo, ale nakonec došli. Glorie používala vydírací metodu a začala házet Saninčiny věci do Bečvy, naštěstí hodila jen pití xD. Do třetího kola postoupily: Mayoko a Glorie, které svedly těžký zápas a nakonec se staly chuninky obě. Pak následoval obranný zápas o konohu kdy Minato (já xD) bojoval proti banditovi zvaném Gloria Uzumaki. Konoha byla uchráněna a rožnováci odjeli domů.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Tak jak se vám líbilo?
úžasně, mohla si přijít taky a mohla by s tebe být chuninka
Příště určitě přijdu, ale na dnešek jsem už něco měla a stálo to zato, ale příště se přidám a uvidíš, přeskočím chunnina a budu rovnou jounin !
byla sranda, až na to že jsem dopadla vždycky nejhůř XD no nevadí XDD
ROFL, už zítra? XD bojím bojím xDD
Neboj Vyroflujeme to xD xD
Nakonec se to nějak přehodilo, avšak stále nevím jestli to stihnu, ale pokusím se dorazit!
Výnorně, mášš místo v týmu 4
PROGRAM USTÁLEN, BOWLING OBJEDNÁN, ČAJOVNA ZAREZERVOVÁNÁ xD POČASÍ ZAJIŠTĚNO
Mám dalšího člověka co by jel Glorča s holkama možná teda pojedou, to nevím 100% a jinak kámoška AdélQa by mohla, ale šak uvidíme ona pisne
Bohužel v tu sobotu nemůžu přijít! To se zrovna tak blbě kryje!
Chjó
coože? xDDD béé a tebe sem tam zrovna chtěla vidět xDD
Mě?! Jakto, jsem slavná?
ano, velmi xDD
Ale autogramy až na letišti!
Stejně mě zajímá, čím jsem se proslavila! Třeba mi postaví i sochu!!!
Ale vždyt si říkala že muses. Neva.
Můžu, ale v neděli! V sobotu nee!
tož ted už se to moc zmenit nedá no už je hodne lidí
Já to ani nechci! Hlavně si to hezky užijte a pak napište, jak to dopadlo, když to bude dobré, můžete se sejít zase a já se k vám ráda připojím!
tož ted už se to moc zmenit nedá no už je hodne lidí
Taky bych jela a taky nemám cosplay ... xDDD
Potom jsme dvě Sany xDDDD
cosplay NENÍ NUTNÝ xD ale já ho třeba mám a jinak tě píšu
No já bych na ten srazík mohla jet.. ^^ nemám to daleko, půl hodinky cesty .. ale problém je že nemám cosplay
cosplay NENÍ NUTNÝ xD ale já ho třeba mám a jinak tě píšu
já vím že není nutný, ale kdyby byl tak by šlo poznat že jsme blázni do Naruta..xDDD
Tak to jo xD xD
Tak co chystáte cosplay? Já chystám chuninskou zkoušku takže se těšte.
A jinak ti kteří jsou hráči Pokemon TCG vem te si svoje karty pár zápasů být může
Karty nemám a neznám to, ale jsem na to zvědavá! Jaký chystáš cosplay?
Minata (jako hokage ) kde se ve valu dá kupit žlutý spray na vlasy?