RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
ten deidara se tam nejvic poved ^^
Mi připadá Sakura jako kdyby se do toho vešla jen tak tak . Jinak dobrý ^^
z jakého materiálu je ten plášť deidary??
Deidara vypada dobre ale nak ti chybi fotak.A Sakure to tam taky moc slusi...
foťák? neboj ten bude velice brzy i s kontaktníma čočkama
Deidar (XD) se poved
SiQi moje zlato! Moc ti to tam sluší! Na to, že jsi kostým Sakury dělala sama, tak to je něco neuvěřitelného! :-*
Fotka je drsna ale to zatim sou švestky žejo ? hned bych si dal ( v pevném nebo tekutém stavu)
Sháním nějáké Military anime, za každou radu budu velmi vědčný.
jabka ...
Deidara je dobrej, je p***l ho cosplayovat, to vím z vlastní zkušenosti..
Ten deidara je super jen se chci zeptat kde jsi sehnala ten plášt Akatsuki??? sem slyšela že ho máš prej z Brna!!!!!! tak by mě zajímalo odkud ho máš
jezus to je klásňučkýýýý a Deidík je mocko povedený
jj Dedařík je úžasnej xD
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!
ti kokos to je supr ten deidara je uplne poveden ja bich chtel aspon plast nevite odkud sehnat ???
Internetový obchod ...
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !