Vložil Gejb, Ne, 2007-04-22 16:39 | Ninja už: 6476 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan
Tak si hold budu muset někdy tu mangu přečíst.(teda pokud do te doby neoslepnu z kompu, pak si budu muset leda najít nějakou babu, která by mi takové pohádky pro děti byla ochotná před spaním číst:) )
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
stasne me stve ze obito nebyl ( doufam ze zatim) v anime!!!!!!!!!!!!!
Hnutí za Prasácky odvedenou práci!!
Co pořád máte s tím hOBITEM:)?
a vis vubec kdo to byl???
Hnutí za Prasácky odvedenou práci!!
Téměř ne, protože doufám, že snad jednou bude Kakashi Gaiden (teda pokud byl tam ) anime verze a ne jen manga, kterou zatím nečtu.
no treba dofas spatne!!! kvuli obitovi je kakashi tim kym je!!!
Hnutí za Prasácky odvedenou práci!!
Tak si hold budu muset někdy tu mangu přečíst.(teda pokud do te doby neoslepnu z kompu, pak si budu muset leda najít nějakou babu, která by mi takové pohádky pro děti byla ochotná před spaním číst:) )
jo kdyz si prectes Kakashi Gaiden vysvetli se ti nektery kakashiho chovani
tak to kazdopadne, jen do nej sestro!!!
Hnutí za Prasácky odvedenou práci!!