Vložil Alucardosama, St, 2007-04-11 22:09 | Ninja už: 6503 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže
Tomu se říká Afronaruto a Afrosakura, moda se holt nevyhla ani anime, je tam i Punklee a Punkgay, Kakashiplešoun a Sasukeplešoun, a místo Ichiraku ramen už je jenom Ichiparuku doramen
Wittgenstein: Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano: Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Vložil seras-victori, Čt, 2007-04-12 13:48 | Ninja už: 6471 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan
hele odpověd číslo 1 by seras: jak si dovoluješ představit si, že je sasuke plešatej???? =)
odpověd číslo 2 by mixie: hlavne ze z ichiraku neni doraemon =) jo a myslim, ze by to melo bejt prehozeny - leeplesoun a gayplesoun a punkkakashi a punksasuke =)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
asi použili shaumu push up xD xD
To je ten týpek s tim divokym hárem
To víte i v Narutu maj reklamu na Head and Shouders
Jaké háro xD
tyvadoo xD ja chci takyy xD
no jako lol xDD
omg sakure by som klepol kladivom po hlave, vyzera jak lama...
S tim hárem by to ani nepoznala.
Jsem fanda LittleKurriboh Yu Gi Oh: The Abridged Series a Team FourStar Dragonball Z: The Abridged Series.
Stahujte anime aniž byste opustili Konohu - http://147.32.8.168/?q=forum/341
Hey to je hezký fakt jim to sluší!
jsou jak hypí
Tomu se říká Afronaruto a Afrosakura, moda se holt nevyhla ani anime, je tam i Punklee a Punkgay, Kakashiplešoun a Sasukeplešoun, a místo Ichiraku ramen už je jenom Ichiparuku doramen
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
hele odpověd číslo 1 by seras: jak si dovoluješ představit si, že je sasuke plešatej???? =)
odpověd číslo 2 by mixie: hlavne ze z ichiraku neni doraemon =) jo a myslim, ze by to melo bejt prehozeny - leeplesoun a gayplesoun a punkkakashi a punksasuke =)