Vložil Aoi_tatsu, Ne, 2009-04-12 21:25 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan
roztomilý, boží a bůhvícoještě......pstě krásný
Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
se k sobě hoděj....oba jsou takový...no...ne zrovna ukecaný
To si vystihl dokonale
no právě proto se k sobě vůbec nehoděj Hinata potřebuje někoho ukecanějšího jako Naruta například
roztomilý, boží a bůhvícoještě......pstě krásný
Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.
Calime
to je docela fakt good
jee jak má přes to srdíčko tu náplast, ale zajímalo by mě proč ty slzy
jim to spolu sluší
to je taaak sladkyyyy boze chci byt Hinata!!!
Hnutí za Prasácky odvedenou práci!!
ty jejich barevné hlavy se k sobě tak nějak extrémně hodí =)
Bože to je roztomile tie oči od kial tie obrazky bereš?
no, jak jinak než z deviantu.
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
tss ,aj ja ich od tial berem ale nikdy tam nenajdem nič poriadne
Tak tohle je uzasnej obrazek