Vložil Alucardosama, Ne, 2007-04-08 15:02 | Ninja už: 6507 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže
Taky se podívej na jeho zkyslej úsměv, jinej by byl šťastnej, a u něj chybí bublina s myšlenkama na vraždu :[
Wittgenstein: Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano: Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Alu á la Bolzano: Pravda neexistuje až tehdy, pokud o ní teprve tehdy, když ji někdo zjistí, po pravdě tvrdí, že je pravdivá.
Alu á la Wittgenstein: Pravda nezávisí na našem úsudku.
Vložil Gejb, Út, 2007-04-10 16:09 | Ninja už: 6490 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan
O tom by s tebou mohlo dost sourozenců dlouze a vášnivě debatovat. Já bych někdy zabil i cízí setru. Třeba, když mi zrovna blbě píchne jehlu při odběru.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
vážně povedené )
"The only thing we're allowed to do, is to believe that we won't regret the choice we made." - Levi / Rivaille (Shingeki no kyojin)
“Those who break the rules are scum, that's true, but those who abandon their friends are worse than scum.” - Hatake Kakashi (Naruto)
Mooc pekný fanart ^^
__________________________________________________________________________
//Som antitalent na Naruto Arenu
moc pekny obrazek
Tak a jdeme na to.... xD
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
Uz vydim jak by se nechal takle Gaara objimat
Taky se podívej na jeho zkyslej úsměv, jinej by byl šťastnej, a u něj chybí bublina s myšlenkama na vraždu :[
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Pravda neexistuje až tehdy, pokud o ní teprve tehdy, když ji někdo zjistí, po pravdě tvrdí, že je pravdivá.
Alu á la Wittgenstein:
Pravda nezávisí na našem úsudku.
přece by nezabil vlastní sestru.................i když ................ u něj nevíš
O tom by s tebou mohlo dost sourozenců dlouze a vášnivě debatovat. Já bych někdy zabil i cízí setru. Třeba, když mi zrovna blbě píchne jehlu při odběru.
lol ja že tvoju sestru
__________________________________________________________________________
//Som antitalent na Naruto Arenu