RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Jemu to sekne všude
Fillery jsou špína, ale ti, co mají fillery na svědomí, jsou horší než špína!
ℱuck ℋaters of Akatsuki!
Máš recht..kdyby měl nějaký..řekněmě dračí křídla vypadalo by to docela dobře...
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
Jsem jen jak ta zápalka od sirek. Jednou si škrtnu, možná zazařím... ale je jisté že brzy zhasnu.
Popu všici máme dost,
Hip- hop nemá budoucnost,
Techno ať se někam schová,
My sme mládež METALOVÁ!
Sasuke priserka, byl by slusnej s nakejma blanovejma kridlama, ale tyhle ?ruce?
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.