Vložil Dexter, Čt, 2008-06-12 10:51 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan
Tak teda nevim, ale pri pohledu na tuto fotku se mi vybavili ceske hranice nekdy pred vanocema...
(myslim hranice s Naci-Statem) a konkretne myslim takove ty stanky....
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
sexi jutsu ? emm.. nie moc sexi ale ok ja nehodnotím ja som dievča ale tak .. my chceme gaaru v normálnej podobee !!!
máš pravdu se sexi no jutsu to nemá nic společnýho
WUAAA JA SE LEKLA co to je to se gaarovi nepodoba znak je spatne ksicht je spatne sexi nojutsu se to nepodobá ani za nic
garraova sváděcí technika?? lool
Celkom mu to ako dievčaťu pristane
__________________________________________________________________________
What Lovely Complex Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime and Fandom
Elfen Lied-fan klub :)
až na to že gaara ma znak na druhe strane docela ujde
Tak a jdeme na to.... xD
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
Tak teda nevim, ale pri pohledu na tuto fotku se mi vybavili ceske hranice nekdy pred vanocema...
(myslim hranice s Naci-Statem) a konkretne myslim takove ty stanky....
Hmmmmm..................Souhlasim pro Lundyho
mate naprostou pravdu...
Neměl Gaara ten znak lásky na druhý straně?
nejen ze ma spatne znak, ale je to i naprosto neverohodne, pri sexy jutsu na sobe provozovatel nema podprsenku ani nic jinyho.
přesně je to totálně trapný......
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
My Category: Itachi-= click to take @ NerdTests.com =-
What Death Note Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
L je borec
Sekai ni itami wo.....shinra tensei!
promluvil expert
oooooo dekuji, dekuji:)
Měl
trefné
Dala by se:)