Vložil Alucardosama, So, 2007-06-09 23:03 | Ninja už: 6495 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže
Naruto na to má hlavně dostatek chakry, nikdo jinej by to nedokázal
Wittgenstein: Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano: Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Takhle je miluju
Skoda, ze je vsecky ve filmu pohromade neuvidim
no nechtěl bych aby to do mě napálili všichni třito by asi trochu bolelo xD
Cheš říct, že by po tobě moc nezbylo ^^.
Jinak pěkný obrázek, jen ta tvář čtvrtého se mi trošku nezdá, jakoby, taková... nevím, nezdá se mi :S
No chybaju tam presnejsie este 2 ludia ako sa spominalo Kakashi a uz to vie aj Konohamaru
Ještě to umí kakasi ale to jen detajl
je to dosť starý obrázok tak sa nediv....
jenom oni to umi a naruto vymyslel i vylepčeni.
Naruto na to má hlavně dostatek chakry, nikdo jinej by to nedokázal
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Nikdo jinej by to nedokála?... a co Jiraia? a čtvrtej? - kterej to vymyslel a kakashi to taky umí;) mrkněte na myslim že 86 shippuuden...