Vložil NarutoUzumaki-H..., Po, 2008-09-22 06:52 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan
pěkný ale ten text se mi prekladat nechce
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
snaď naruto ostane s hin lebo inak by hinatu sklamal chudinka bi nevedela čo bi robila a nartuo by bol strašny kreten
kraasne a ona si to taky zaslouzii ..ale to piismo budem si stezovat..pudu do lanpaarne
Než to písmo rozluštim,přeložim to zkouknu radši 10 dalších vobrázků
Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl
pěkný ale ten text se mi prekladat nechce
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!
jj, je to hezký, ale teda musím říct, že přečíst to mi dalo docela zabrat.
Jako kdyby to nešlo napsat nějakým normálním písmem.
uu je to peknee...romanticke
kdy by to nebyl sen ale skutečnost to by semi líbylo.