Vložil tas, Út, 2007-08-21 20:12 | Ninja už: 6301 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan
no...autor ma minimalne prejdene kolekcie najslavnejsich znaciek....totizto ciapka sa velmi podoba jednemu modelu od bullrotu, tielko/top minulorocna kolekcia akademiksu....nohavice su obycajne to moze byt cokolvek....a tie hodinky som uz tiez niekde vydel len naozaj nevem de.....
Vložil lefiath, Po, 2007-06-25 14:07 | Ninja už: 6374 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan
Na hlavě má patrně rendlík na cedění špaget. Jinak autor tohohle obrázku sdílí můj názor, že někdy v 100-110 díle Shippundenu (předpokládám, že jim to vydrží déle než první série) rupne Hinatě z potlačovaných citů, emocí a ambicí (jestli je někde vyhrabe) v bedně, udělá gangsta assault na Naruta a půjde si za peníze, co mu šlohne koupit hustohustý hadry, co má právě na sobě.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
me se hina libi v jakykoliv podobe, ale Nesmi byt v paru s nikym jinym nez s narutem ,-)
Hezky to sice je, ale jak ji moh nekdo takhle zprznit? Tohle proste neni Hinata
waux...tak to je dobreeee ...tomu sa hovori zmena XD
celkom pekne xD ale nieco ma na tom odpudzuje xD
Nejvíc kruťácký !!! Dobře ona !
Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze
Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA
→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*
Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P
Welká fanynka -
* Hatake Kakashi93
trochu přehnaný
no...autor ma minimalne prejdene kolekcie najslavnejsich znaciek....totizto ciapka sa velmi podoba jednemu modelu od bullrotu, tielko/top minulorocna kolekcia akademiksu....nohavice su obycajne to moze byt cokolvek....a tie hodinky som uz tiez niekde vydel len naozaj nevem de.....
tak tomu rikam slusne sjetej obrazek , nema chybu ale takle to asi nikdy nedopadne kazdopadne je to skodaa
Na hlavě má patrně rendlík na cedění špaget. Jinak autor tohohle obrázku sdílí můj názor, že někdy v 100-110 díle Shippundenu (předpokládám, že jim to vydrží déle než první série) rupne Hinatě z potlačovaných citů, emocí a ambicí (jestli je někde vyhrabe) v bedně, udělá gangsta assault na Naruta a půjde si za peníze, co mu šlohne koupit hustohustý hadry, co má právě na sobě.
jestlipak bybyl v gengu i naruto?