Překlad Naruto Shippuuden 172!
Naruto Shippuuden 172 je s malým zpožděním přeložen.
Na dnešním díle pracovali Kitsune, Ugla, Cirdan a .
Opět pokračujeme v příběhu, kde jsme byli přerušeni. Dnes se dozvíte něco o Nagatově dětství, užijte si to!
Anime - Nové díly
Příští díl opět za týden, 12.8.
Jako každý post hunter a slušný člověk.. Děkuji za překlad..
Moc děkuju za překlad
moc díky za překlad
dobry dil a hlavne zajimavi ale tesim se na dalsi.moc dik za preklad!!!!!!
tyhle díli jak vypravěj mě moc nebavěj, rači bych byl aby jsem čekal 2 týdny a byl dvojdíl.. no ale co děkuji za překlad opět naprosto vynikající a rychlý..
Projeté auto spotřebuje hodně benzínu...
Díky za překlad a za super díl .
dobry diel som celkom spokojny a preto
dakujem :)Díl byl dobrý, taktéž překlad, ale zajímalo by mne, co to mělo znamenat ta animace v díle ¨na který sem se tak těšil. Souboj Peina s Kyubi...
Znamenalo to že to dělal tým kterej pracuje s jiným druhem animace, nic víc nic míň.
zajímavý,ale smutný díl,chudáček Chibi!! Arigatou za překlad konoho!!
"The only thing we're allowed to do, is to believe that we won't regret the choice we made." - Levi / Rivaille (Shingeki no kyojin)
“Those who break the rules are scum, that's true, but those who abandon their friends are worse than scum.” - Hatake Kakashi (Naruto)
Dobry dil ale moc se tam keca
Díky za překlad...
グローリー Konoha
díky za překlad konoho byl to zajmaví díl
Diky Konoha
skvělý překlad Děkuji
přidávám se mooooc děkuji
Jste perfektní jako vždy. Nemohu zde jen napsat Děkuji, protože bych se za to styděl. Nejraději bych vám všem co překládáte, řekl "Děkuji" přímo do očí.
Má FF:
První příběhy I.
První příběhy II.
díky za překlad
možná jsem jediný, ale soubor z czshare mi kmp nechtěl přežvejkat. jestli to už bylo, tak sry.
Tak sem to prave zkousel a soubor je v poradku a jde prehrat bez problemu.
mozne priciny:
a) soubor se spatne stahl - nesedi CRC, stahnout znova
b) je rozhaseny prehravac/kodeky - CRC sedi, opravit nastaveni
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
Skor to bude ta 1 - tiez mi z czshare blbol v kmplayer, po stiahnuti z ineho zdroja slo vsetko v pohode
online http://www.ceknito.sk/video/457348
dobra kvalita
Arigato KONOHA
diky za preklad
fajn dil dikes konoho
Byl to zajímavý dil,ale jen škoda, že to nebylo delší jinak díky za překlad konoho
Moc dik za preklad
sveli dil dik za preklad jen škoda chibiho
Jak si tak člověk čte své staré komentáře, říká si na co proboha myslel, že tohle napsal!
Skvělý překlad, dobrý díl. Musí se ale tvůrcům nechat že se od původní série Naruto poučili: když už omílat stejnou událost, tak ji aspoň brát pokaždé z jiného úhlu.
Jsem fanda LittleKurriboh Yu Gi Oh: The Abridged Series a Team FourStar Dragonball Z: The Abridged Series.
Stahujte anime aniž byste opustili Konohu - http://147.32.8.168/?q=forum/341
Díky za překlad )
[URL="http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]