Naruto Shippuuden 233
233
Překlad Naruto Shippuuden 233 je hotový. Naruto je již tak slavný, že se za něj kde kdo vydává, takže není divu, že občas narazí na svého „dvojníka“, který je mu podobný jako vejce vejci .
Překlad dnešního dílu byl také celkem zajímavý, protože korektura a hardsub byly provedeny v dejvickém KFC .
Anime - Nové díly
Za týden na viděnou
arigato
Díky za překlad!
P. S. Zajímalo by mě kolik překladatelů chodí na ČVUT
Jen dva ;o)
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Arigato za překlad docela dobrej díl a prosim vás nevíte někdo jak se jmenuje ten song jak je v čase 7:25 mě se libí ale nemůžu ho najít tak prosím jestli někdo víte tak napište
I'm Sorry but.... I LOVE YOU!!
Nie som istá, či je to ono. http://www.youtube.com/watch?v=TbABUZl_S1Q&feature=channel_video_title
Ne není ale nevadí tahle je taky dobrá a díky za to že si mi chtěla pomoct
I'm Sorry but.... I LOVE YOU!!
Skvělý překlad za který moc děkuji. Jen doufám že už se to konečně někdy posune dál v příběhu. Manga už je přeci jenom hooooodně napřed, tak proč to stagnování ?
dik za preklad, dobrej filler a dokonce i dobry prekladn a to ze to bylo v KFC .p
Cenim veskerou praci Konoha teamu, temer kazdej ctvrtek/patek kdy koncim sichtu(nebo zacinam) jsem se dockal noveho dilu a nikoliv zklamání. JDe videt ze to delaj lidi, ktery to baví - a o tom to je
edit: fillery nesleduju, ale prace konoha teamu me udivuje - dobra prace
Tak jako vždy chci vzdát hold překladatelské práci celého Konoha týmu. CELÝ TÝM KONOHA JE ÚŽASNÝ, stejně jako ty Filerry. I kdyby ty filerry byly klidně až do Vánoc, tak se na tohle anime koukat nepřestanu. Dnešní díl byl opět dokonalý. Věrnost, přátelství, to je to, co se mi na tom líbí a podle náčrtu příští epizody to zase bude odvaz. Už se MOC TĚŠÍM NA PŘÍŠTÍ DÍL.
やったー。 翻訳していただきありがとうございます。
STUDEN VÝPOČETNÍ TECHNOLOGIE
Tyto bezvýznamné díly pro děj mě přestávají bavit, už aby se najelo opět na mangu, tam to bude jiné mončo. Si pořádně pochutnáme.
diky za preklad
KFC Super dilek, skvely diiky
Díl 233 v DVDformátu můžete stahovat také zde: https://konoha.cz/?q=node/74976
Arigato za překlad A na tenhle filler se dalo koukat
online zde - http://naruto-online.blog.cz/rubrika/naruto-shippuuden-online
www.naruto-online.blog.cz
Arigato za překlad.
Neopouštěj toho koho miluješ pro toho kdo se ti líbí, neboť ten kdo se ti líbí tě opustí pro toho koho miluje.
Za poslední dobu asi nejzajímavější Filer Arigato
Thanks Konoha!!
Nebylo by lepsi udělat tady nad komentáři aplikaci či tabulku kde by jenom uživatel kliknul na "Děkuji za překlad" nebo "Arigato" tam by se objevilo děkuje za překlad a (nick) uživatele Myslim že by to plno lidem usnadnilo psaní a neustale spamovani arigato ...
Nápad to je teda dobrej ale moc se mi to nelíbí, protože kdyby tady bylo to talčítko, tak by se každej na ten díl podíval a kliknul by, a hotovo. Kdyby si toho nikdo nevážil, tak by se nenamáhal napsat coment ale prostě by kliknul, to umí každý, ale napsat něco svými vlastními slovy a krásně poděkovat, to se cení. Takže myslím, že by tady nic takovýho bejt nemělo, aby bylo vidět, kdo si toho váží (ale tohle je samozřejmě jen můj názor )
JSEM TU S VÁMI JIŽ PŘES 1500 DNÍ, CELKEM TEN ČAS LETÍ
M.A.D https://www.youtube.com/channel/UCwnXe8lcE5l4ux-RkxETtMQ
https://www.facebook.com/pages/MAD/201851833316577?ref=hl
jo, uz jsem o tom premyslel mozna se toho dockame v brzke dobe
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Co se tyká obtěžujících nebo otravné neustále ptaní na to kdy co vyjde mohli by jste udělat něco jako mají na stránkách: http://www.big-bang-theory.cz/ ( mám namysli stav překladu hned na titulních stránkách) Popřípadě na forum si udělat nové vlákno nebo stranu nějakou titulní s ikonou překlad jak to tam máte a měli by jste tam Anime nebo Manga.
Tam by psal člověk co na tom pracuje že to má rozpracovano nebo že na tom dělá či že to bude zítra kde by psali jenom lidi s právem moderátoru (admin) a nikdo jiný a člověk by se mrkl a věděl.
Ušetření banování blbích dotazů a nervů
Když už máte vlastní server a udělané stránky tak tohle jsou detaily a neberete to jenom tak ledabyle.
To by zde rovnou mohlo být i tlačítko (a u překladu mangy obzvlášť), které by po stisknutí napsalo zprávu: "Hergot, kde se flákáte s překladem, trvá vám to už nekonečných 5 minut a jste fakt lamy." načež by se po stisknutí objevil nick uživatele a ten by dostal automaticky BAN od systému. Vyčistilo by se tu tak od buzeračních blbců během jediného dne.
souhlas .... každej má nějakej život a chce si ho užít podle svýho a ve svý rychlosti .... ne furt se rychle hnat aby bylo hotové něco jen proto že s prominutím nejakej arogantní parchant nadává že překlad ještě neni .... i admini jsou lidi a každej si chce život užít a ne jenom makat (říkam já co mi je jenom 17 ) plus navíc můžeme bejt rádi že nám to vubec překládaj a ty paka na to nemusej koukat v anglictine (coz mne osobne nevadi)
jinak arigato a překlad
Jsem lama a jsem na to hrdej. Pokud se někmu nelíbí ať si nechá pro sebe, sežene si draka a pak si to přijde rozdat Jezdec proti Jezdci
a samozřejmě Odkaz dračích Jezdců RULES
Z popela oheň znovu vstane,
ze stínu světlo vzejde náhle.
No to je dobry napad, konecne nejaka opravdu uzitecna funkce
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
Celkom nuda, ale čo sa dá robiť Arigato.
Diki hosi
Tak takhle nějak má vypadat filler...