Naruto Shippuuden 287
Raikage vypráví, co se stalo během jejich cesty, a že útočníkem je klan Nokizaru. Technika, kterou použili a která nyní smrtelně ohrožuje Karaie, je parazitický brouk. Ten vybouchne, pokud jeho hostitel použije určité množství chakry, jíž brouk okamžitě absorbuje. Proč ale jeho parazit není viditelný, i když používal chakru? Bude operace na vyjmutí úspěšná, nebo Karai nakonec zemře?
Anime - Nové díly
Nezapomeňte i na díl 286, který vyšel také dnes. Bohužel se nám tam vloudilo několik chyb, které opravíme během zítra. Suimasen.
arigato
arigato
Nebojte se být sami sebou, hlavně nebuďte někým jiným!
Ve všem špatném se vždycky snaž vidět aspoň trochu toho dobrého.
A hlavně buď takový(á) jaký(á) chceš být!
V lásce na věku přece nezáleží (to jest vzkaz pro ty "starouše", kteří si myslí, že s ní/ním nemůžou být kvůli věkovýmu rozdílu a že mu/jí brání v budoucnosti)
arigato
arigado
What Is Your Ninja Rank?Hosted By theOtaku.com: Anime
Arigato
Arigato ^_^
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Arigatou
ありがとう-děkuju
konoho
Díky za překlad
arigato konoho som rad že boli dva dieli za jeden týžden
Komentář přesunut sem.
Arigatoo Konoha! A mohu se zeptat kdy bude další díl a jestli vyjdou znovu dva díly?) Bude normálně příští čtvrtek, že?
Další díl bude opět příští týden ve čtvrtek, jako vždy, ale zase normálně jen jeden.
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Dikes moc KOnoha )
ste super, ale to ste stale )
THE BEST
Arigatou Konoha!
:3 (=^_^=)..(=^.^=) < 3
Arigato konoho a nevi nekdo z vas v jakym dile je ten boj anko vs kabuto ?
To sem nepatří, podívej se do sekce Naruto Anime ve fóru.
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
online zde - http://naruto-online.blog.cz/1211/naruto-shippuuden-286-287
www.naruto-online.blog.cz
dikes konoha
arigato konoha
Arigato
arigatooo
Arigato Konoha!
Arigato
arigató
arigato
Dik moc . Všimol som si velky nedostatok, ten kryštáľ nema mať nahodou naruto? aj ked je to filer ale..
je to v minulosti když se seznámili Raikage a Hokage v tu dobu ještě měla ten náhrdelník
Naruto ho už od boja s "peinom" nemá a ak si si nevšimol to bola minulosť..
Presne tak, ak si to nepamätáš pozri si znovu diel "Naruto Shippuuned 167 - Vybuchující země, Božská Hvězda" čas vo videu - 00:06:51
Hlavne, že sme zdravý ..