Naruto Shippuuden 393
Pri vťahovaní Bijuu do sochy Gedou je z Naruta vytiahnutý Kurama, ktorý z posledných síl poprosí Gaaru, aby Naruta dopravil k jeho otcovi, ktorý v sebe uschováva Kuramovu druhú polovicu. Medzitým na Madaru zaútočí Sasuke, no technika, ktorú mu Hashirama predal na jeho zastavenie, nevyšla a Madara ho prebodne jeho vlastným mečom. Zetsu vyvoláva obriu sochu, aby zastavil ostatných ninjov, no v poslednej chvíli ich všetkých zachráni Sandaime.
arigato konoho
jsem rád že budou fillery o chuninských zkouškách když byl naruto s Jirayou, protože mě zajímá jak probíhali boje. Nechápu vás lidi jak se Vám to nemůže líbit aspoň si doplníte znalosti. K čemu vám je když víte že jsou všichni chunini ale nevíte jak se jimi staly.
jestli nechcete tak se na to nedívejte ale prosím vás přestaňte tu hateovat fillery. ano je to váš názor. máte právo sem napsat váš názor ale tu kritiku prosím kroťte pořád je tu dost lidí co má fillery rádo. děkuji. a ještě jednou ARIGATO KONOHO!!!
SUper díl x)
Mooc děkuji za překlad
Nezapomeňte, že tento týden nový díl nevychází! Na 394 se můžete těšit 8. 1. 2015
Tímto dílem ovšem začíná fillerová odbočka o Chuuninských zkouškách pořádaných v Písečné. Uvidíme na nich spoustu Narutových vrstevníků v době, kdy odešel trénovat se Zvrhlým poustevníkem. Zatím není známo, kolik dílů bude tato série mít, ale dočkáme se alespoň nového endingu "Spinning World" od americké zpěvačky Diany Garnet.
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Tak jeste ze mame tu mangu
http://instagram.com/vladaogrocky/
Hm... manga skončila.
"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum
SARCASM*
http://instagram.com/vladaogrocky/
děkuju za překlad
Ďakujem
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Arigato
Arigato
arigato(:
kdyz uz tak co nejlepe protahnout az do dalsiho roku a dalsiho a d...... a pak konec
Arigato Konoho...
V tom nejlepší Filery.. Ach bože Sice vím, jak to skončí, ale já to chci vidět!
Arigato
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Arigato
Ono to není tak že "ten, kdo se stane Hokage" bude všemi uznáván...
Je to o tom že "ten, kdo je všemi uznáván" se stane Hokage. - Uchiha Itachi
Ve světě ninjů jsou ti, kdo porušují pravidla a nařízení považováni za odpad,
ale ti, co opustí své přátelé jsou horší než to! - Uchiha Obito
Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce. - Rock Lee
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=veqyzr3PnAM
http://www.youtube.com/watch?v=3x7g6GqF8uc
Díky za překlad.
Děkuji
"a protože jste byli celí rok hodní..tak vám od nového roku pustíme fillery"
Bože, v tom najlepšom začnú filery. Fakt úžasné...
Ďakujem konoha.
K tomuto populárnemu anime chýba ešte knižná verzia. Vedela by som si to predstaviť na štýl ako sú Naruto filmy. Nejaké jednorázové dobrodružstvá. A možno by to pokračovanie Narutových detí mohlo byť knižné.
No tie knihy bolo by to fajn napr. také icha icha fakt by som chcela vedieť čo je tam tak skvelého že to Kakashiho stále baví čítať.
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Myslím, že o Kakashim bude knížka. Asi to bude novela.
Arigato, jen nám mohl Kiskimoto k vánocům dát něco jinýho než pěstí do krku
Díky anime týme .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Arigatou.
Škoda jen že je to samý filler. Já sice chápu že to chtějí natáhnout co nejvíc, přeci jen je naruto velmi úspěšné anime, ale jak vidím nejsem jedinej, koho ty filery štvou. Sice by to pak skončilo dřív, ale bylo by to pořád lepší než tam cpát tolik fileru, že převládají nad samotným dějem...
Mohli urobiť dvoj diel ako darček ale aj tak super diel. Arigato
Arigato...
Arigato !
Nevím jestli se těšit na další díl nebo ne.Protože je to samý filler :\
Náhodou v tomhle díle nebyly skoro žádný fillery.Jen tam strašně natahovali scény.
Ale ten příští filler bude!