Naruto Shippuuden 408
Sakura omdlí. Během toho se vrací do dob tréninku hromadění chakry pod vedením Tsunade… jakmile se trochu vzpamatuje, musí čelit hrozbě nového týmu s loutkářem v čele. Chouji je posednut a Ino bojuje v jeho mysli. Zbývá stále oslabená Sakura, vypadá to beznadějně, a tak si opět vzpomene na Sasukeho…
Který se mezitím seznamuje s Karin a Suigetsuem, dojde i na první roztržku a bitku.
Překlad epizody s číslem 408 je komplet hotový. Doplnili jsme i slibované karaoke a překlady openingu a endingu. Díly 406 a 407 s doplněnými písničkami vydáme během příštího týdne.
Super, díky moc ^^ Ten ending nemá chybu
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Arigato
Díky .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Prosim vas nevite nekdo jak to vypada s tim filmem naruta?
a druha otazka na fb mi hazi nejaky new naruto/syn to uz to bezi? a budete to mit tu pak predem dikes za odpoved.
Arigato ^^ Dnešní popis dílu nemá chybu
Patřím k těm holkám (doufám, že jenom holkám), kterým se líbí Kakashi. Jsem s vámi! :33 Ale... Kakashi is MINE!!
Toto je moc xDDD :
http://www.youtube.com/watch?v=FEo2ipzypTQ&feature=share
arigato
Arigato
Arigato. Už pomalu buším hlavou do stolu... Proč jsou pořád fillery? Mé psychice to nesvědčí.
Život je boj, ale to ještě neznamená, že musím jít přes mrtvoly.
Zvláště když jednou z nich bych mohla být já...
Arigato
Už mi chybí Naruto :<
Pořád jsou fillery.... Jsem zvědavá kdy skončí.
arigato
"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku
"Vše co kvete jednoho dne uvadne" -Orochimaru
"Bojuju jen pro sebe a žiju abych miloval jen sebe." -Gaara
Arigato ! )
Arigato...
Arigato
,,Manga, ani Anime není smyslem života, ale může nám pomoci ho najít.'' (ze stránky- anime.Rildas.cz)
,,Ve světě nindžů je někdo, kdo poruší pravidla a nařízení považován za odpad...
Ale... Ti, kdo opustí svoje spolubojovníky, jsou horší než odpad." - Uchiha Obito
Arigato
Arigato
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Diky za překlad.
Lidi co tu pořád fňukáte nad filerama? Na jednu stranu se dozvídáme poměrně důležité části děje, sice jsou trochu odflaklé.
Ale uvědomte si, že až skončí filleri bude pár dílu hl. děje a KONEC.
Tak si užívejte dloooouholetou tradici, za chvíli už nebude.
Poměrně důležité části děje? Hádám, že ti nejspíše unikl fakt, že filler nemá s dějem nic společného a jedná se o pouhou vycpávku vymyšlenou tvůrci anime, ne autorem Naruta.
Presne! úplne súhlasim
Máš pravdu,že bude konec,ale měli to dokončit a potom dělat fillery pro ty co o ně budou mít zájem,takhle hromada lidí čeká na válku a úroveň Shippuudenu klesá.
わした・くん
Máš pravdu
Vaše práce je super, ale ty fillery začínají štvát, je to furt do kola... neví něco o nějakém datu kdy mají skončit ?
Je hodně věcí co nesnáším a málo věcí co mám rád..
Arigatou ale no tak, kdy už bude konec těch fileru už mě to štve, už aspon 2 měsíce na naruta nekoukám kvůli tomu
Arigato
Arigato
arigato Konoha
Arigato!
Arigato
Arigato Konoha
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
arigato ! :3
Arigato