Naruto Shippuuden 447
Návrat domů není vůbec jednoduchý. Všichni jsou v šoku, Konohu totiž napadli Akatsuki. Celá vesnice, lapená uvnitř techniky, se snaží bojovat. Jenže se jim podaří onu techniku zpomalit, ne odvrátit. Jen Naruto je schopen postavit se Yahikovi, i přesto, že je mnohem silnější. Zpočátku se zdá, že Naruto vyhraje, ale nakonec i jeho technika pohltí. Dokáže se z ní Naruto dostat včas než ho rozdrtí?
Epizoda 447 je přeložena.
Přijde mi, že jsem jediná, které se zrovna tyhle fillery líbí.
Tohle nekonečné mučení těmihle díly už by měli utnout, protože mě to opravdu nebaví, už si ani nepamatuju kdy naposledy jsem viděla Naruta bez fillerů. Pokud to co nejdříve neskončí, tak to prostě utnu a na anime se podívám až budu mít jistotu, že fillery zmizeli. Tyhle nudné díly plné otřepané akce jsou peklo. Vážně..
arigato
Dnes jsem dokoukal Boruto... Takže by mě zajímalo kolik bude ještě dílů Naruta ? Myslím těch hlavních. (bez fillerů)
ARIGATOOOOO!!!!!!!!!!
Dattebane
Danke schön!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Arigato
arigatougozaimasu
uz sem chcel napisat, ze konecne sa to rozbehlo a naraz koniec dielu...
uz to niekto pisal a zacinam sa k tomu priklanat, ze toto tyranie (agoniu smrti) by radsej mali ukoncit,...
posrana, FASISTICKA EU a jeji cookies a GDPR nariadenia!!!
hlavne, ze ji nevada automaticky spustane videoreklamy (PROC TIE NEZAKAZALI??? lebo to je REKLAMA a ta je V PORIADKU!!!), ktore nam KRADNU platene DATA!!!
RIP 147.32.8.168 a tez 185.88.73.28
//nevim od kedy, ale 220227 byla IPcka 109.123.202.230
www.tv-tokyo.co.jp/anime/boruto/news/
Proč nedáváte na uloz.to epizody ve formátu avi ?
Ahoj, sice nejsem admin, ale zřejmě je to kvůli tomu, že formát.mvk dokáže vzít i velmi vysokou kvalitu videa =)
Arigato...
Arigato sice filler ale v jedné věci byl lepší než originál a to v pojmenování rasen shurikenu v sennin modu.
Ve světě ninjů jsou ti, kdo porušují pravidla a nařízení , považováni za odpad... v reálném světě takovým lidem říkáme politici.
Komentář přesunut sem.
Nechcem do toho moc kecať ale toto je vlastne Tsunadin sen o tom ako číta Jiraiyov posledný román Jiraiyova příručka ninji: Příběh statečného Naruta , takže sa tu vyskytol problém, toto už Jiraiya nemohol napísať pretože v tej dobe kedy sa odohral tento boj bol už zabitý v reálnom svete a aj v snovej realite takže sa nemohol inšpirovať týmto súbojom k napísaniu tejto časti. Jediné miesto kde je v túto chvíľu ešte živý je tento román, takže z toho vyplýva že ho nemohol napísať Jiraiya.
On to totiž "nepíše" Jiraiya... x-) to totiž "píše" Tsunade, jelikož jak už jsi sám řekl, je to Tsunadin sen. x-)
www.czskaliance.enjin.com
竜神の剣をくらえ
ty fillery jsou fakt zajímavý, jsem zvědavá, co se stalo stím kyuubim a co bude s narutem a kushinou ... wow
https://www.instagram.com/ahojtadyhanka/
https://www.youtube.com/channel/UCBj94hUPGHxEB5jvjQtyUCA
Stane sa to isté ako predtým s Narutom a Minatom.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Arigato Konoha Těším se na další Filler
Aligátor za filé
Arigato
Ty fillery jsou čím dal víc zajímavější
hezký překlad akorát mohli by jste v popisku psát že to je stále filler? Podůe obrázku jsem se lehce nechal napálit že už příběh zase pokračuje
P.S. ten opening jsem ještě neviděl ale je to teda na úrovni průměrnýho endingu takováhle ukolébavka se k Narutovi nehodí
Je to tam napsaný. "Filler: Ano"
„Já pevně věřím, že nejlepším okamžikem každého člověka - jeho největším naplněním vším, co je mu drahé - je ten okamžik, kdy nechal konat své srdce dobrou věc a leží vyčerpán na bitevním poli - vítězně.“
Arigato
Arigato
+ Nechcem aby to vyznelo zle, alebo že na Vás nalieham, ale čo tá 444/445 lebo ešte stále som od vtedy nepozeral, keďže mala byť cez víkend kompletná verzia a zrejme nestíhate, tak len informatívne, či ich budete ešte "dokončovať" ???
Zatím taky nové díly nechávám uzrát, protože čekám na "plnohodnotné" 444/445.
Takže se připojuju k prosbě.
Budeme, o víkendu bych se měla dostat ke korekturám...
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Ahoj,
znovu se připomínám se slíbenými korekturami dílů 444 a 445, nemohl by to být nějaký blízký víkend?
Děkuji