Souhlas se zpracováním osobních údajů
Jelikož vstoupilo v platnost nařízení GDPR, kterému chceme, pokud možno, vyhovět, potřebujeme od těch z vás, kdo jste na Konoze registrovaní, abyste provedli souhlas se zpracovaním osobních údajů. Dělá se to v editaci profilu po přihlášení. Znění souhlasu je zde: znění souhlasu se zpracováním osobních údajů.
Pokud nesouhlasíš, tak napiš do našeho kontaktního formuláře (kategorie Osobní údaje), a my tě komplet vymažeme ze světa nindžů.
Kdo nebude souhlasit do 30. 6. 2018, bude z Konohy automaticky vymazán se vším všudy.
Souhlas
Jde slepý a jednooký k babičce, jdou lesem a najednou si jednooký větví vypíchne i to druhé oko a povídá: "Tak jsme došli."
Slepý na to: "Ahoj babi."
Souhlasím
Suhlasim
Souhlasím
Souhlasím
souhlasím
Souhlasím
Souhlasím
Sohlasím
súhlasím
Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com
Souhlasím
douglas in???
souhlasím
Súhlasím
Souhlasím
Suhlasím s pravidlami
To by mě zajímalo. Vám všem došla nějaká zpráva, že do tohoto fóra máte napsat „souhlasím“? Pokud vím, tak souhlas se odklikává v profilu. Chodí éterem i jiné informace?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Souhlasím
suhlasím
Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com
súhlasím
Souhlasím
súhlasím
souhlasim
Souhlasím
souhlasím
souhlasím
http://img.userbarz.com/144/28680.jpg
Souhlasím
Sohlasim semi deseti
Souhlasim
súhlasím