KAPITOLA 700...
A je to tady...
Definitivní konec našeho milovaného příběhu...
Uf, tak jsme to společně dotáhli do úspěšného konce. Vydání poslední kapitoly nám trvalo nejen proto, že barevné strany jsou obtížné na čištění a bylo třeba přeložit a naeditovat spoustu textu. Nějak se nám pořád nechce věřit, že je konec...
Co začalo před pěti lety jako trio bláznivých ženských, se postupně rozrostlo do dnešní podoby malé manufaktury, skryté v uličkách konohy.
Děkujeme, že jste v tom byli s námi. Děkujeme za pochvalné komentáře. Děkujeme za to, že se vám líbily aprílové vtípky. Váš zájem a to, že mangu od nás s chutí čtete, byla pro nás sladká odměna.
Říká se, že když něco končí, něco nového zase začíná. Kdo ví? Třeba má před sebou manga tým další cestu. Oheň hoří dál...
Pro lepší pohodlí při čtení si můžete zobrazit stránku na celou obrazovku stiskem klávesy F11 (funguje ve většině prohlížečů).
Jak prohlížím Konohu najdu manga čítárnu.
Na první odkaz najedu a potom se dostanu,
na sérii sedmset, která můj pohled získá hned
jak Boruto něco vyved to mi musíš povědět.
,,Manga, ani Anime není smyslem života, ale může nám pomoci ho najít.'' (ze stránky- anime.Rildas.cz)
,,Ve světě nindžů je někdo, kdo poruší pravidla a nařízení považován za odpad...
Ale... Ti, kdo opustí svoje spolubojovníky, jsou horší než odpad." - Uchiha Obito
Díky za všechno škoda že už to všechno skončilo :-\
Všem Vám děkuji za ta léta s Narutem. Bylo to super dattebayo
Můj DeviantArt
Tak blby pocit vzdy ked sem pridem pozret a vidm tam stale tu istu kapitolu Ale tesim sa na filmy. Dufam ze nam toho este vela prezradia. Arigatou kohoha team.
My authentic japanese name is 石丸 Ishimaru (round stone) 一真 Kazuma (one reality).
http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/01/skirllex-bee-gif.gif
arigato gozaimasu !!! za celé ty měsíce překládání opravdu arigato !!
Smutný, že už to končí díky za ty překlady po celou dobu :3
Děkuji Vám za překlad, serialu naruta.
Čím míň bodu za mise, tím lepší ninža .. xD nyní jsem v mínusu..
Co vznikne sparívanim Boruta a Sarady ? Kagyua II ? Cakrata clanu Senju z Narutovy strany, Byakugan po Hinate, Sharingan po Sasukem( pokud ho Sarada aktivuje taky tim lip) Jednoduse zajimava uvaha
diky za preklad a zaroven diky za vse:) dobre straveny cas
Málem bych zapomněl. Moc děkuji za ty měsíce překladu mangy.
Musím vám z celého srdce poděkovat za celé ty dlouhé roky ... Vlastně byli ste to vy kdo mě přivedl k tomu abych začal koukat na naruta později netrpělivý i číst mangu ... zaty roky tolik emocí tolik Slz tolik netrpělivého čekání na ten den vydání ... Tolik nervů z Fileru a eště větší ze spoileru ostatních lidí Eště jednou mockrát vám děkuju a budu děkovat do té doby než naruto skončí uplně .. (což asi nerozdejchám)
Jedno velké díky
Roky som sem na konohu nič nenapísal, ale teraz cítim potrebu sa ozvať a poďakovať. ďakujem Konohe za preklady, pretože v počiatkoch som po anglicky vedel len Yes, No a Baby... a hoci som neskôr presedlal na skoršie anglické verzie, nikdy som na pozitívnu úlohu Konohy nedopustil.
Naruta som začal pozerať keď som mal 15 rokov, teda niekedy okolo roku 2006. Z 15 ročného príbehu mladého ninďzu z Listovej dediny som tak naživo sledoval len niečo viac ako polovicu ALE...
Naruta, a následného Naruta Shippuuden považujem za absolútne kľúčový moment môjho dospievania. Naruto ma naučil, že viera vo vlastné sily je najdôležitejšia, rovnako ako odhodlanie tú silu použiť na ochranu ľudí, ktorých máme radi. Naučil ma nikdy sa nevzdať a chcieť mať priateľov, bojovať do samého konca a prehry si nepripúšťať. Presadzoval čestnosť, silu, odvahu, lásku, pomoc, porozumenie a ľudskosť, čo mu môže závidieť 90% inej tvorby pre deti. Myslím, že ako mladému mužovi na začiatku môjho charkaterového rozvoja sa nemhlo prihodiť nič lepšie, ako dostať do rúk DVD s prvými dielmi o Uzumaki Narutovi. Verím a cítim to tak, že k tomu čo som, ma do veľkej miery vyformoval práve tento seriál.
Bolo to úchvatné dobrodružstvo, plné inšpirácie, hĺbky a dojímavých príbehov (áno, pri Jiraiyovej smrti alebo Kakashi Gaidene som mal vlhké oči aj ja), ktoré sa síce skončilo, no nikdy naň nezabudnem. Pretože Naruto je bol a je taký, aký by podľa mňa mal každý z nás byť. A to je hodnota, na ktorú sa nezabúda. Ja na Naruta nezabudnem nikdy a ak niekedy budem mať vlastné deti, Naruto BUDE hodnota, ktorú sa im pokúsim odovzdať a vštepiť.
ďakujem Naruto.
>Ja na Naruta nezabudnem nikdy a ak niekedy budem mať vlastné deti, Naruto BUDE hodnota, ktorú sa im pokúsim odovzdať a vštepiť.
Boh ochraňuj tvoje deti.
Naruto is over, rejoice!
Nechcem ti to toho nejak moc nahovárať, ale vážne chceš napr. aby tvoje deti považovali masových vrahov za cool týpkov viz. Naruto, alebo aby si zobrali partnera, ktorý sa ho/ju pokúšal viackrát zabiť viz. Sakura.
Kšá.
Páni,škoda,že to skončilo,teď jen čekat na film the Last movie :3 Už swe těším! ^^
ARIGATO za překlad ARIGATO
Chce se mi brečet že to už skončilo
Díky za překlady, jste skvělí.
Všem z konohy díky
Arigato Konoho za všechno co jste pro nás udělali, jste fakt super!
Nepochopil som tu predposlednu stranu to ako bude naruto dalej pokračovať alebo ako ? Dík za dlhé roky práce
Pardon že se ptám ale co se stalo neznámému (pro mě) členovi manga teamu? Na konoze nejsem zas extra dlouho.
Příští sobotu to bude rok co jedna členka umřela.
Chybíš mi.
Ohhh. Tak děkuji za informaci
Všem z konohy, moc díky za všechno. Jste skvělí .
Jsem snad jediný, který si všim na skále Hokagů znaku OP na Narutově čele?
Arigato lidi, děkujeme za vaši snahu, ochotu a skvělou práci. Všechno má svůj konec, bohužel..
Arigato! Za všechno.
Ďakujem za všetko
Arigato za skvělou a dlouholetou práci