Boruto 62
Vložil Ivanitko, Pá, 2021-09-24 15:36 | Ninja už: 4416 dní, Příspěvků: 2095 | Autor je: Editor všeho, Manga tým
Kawaki uprchl z Konohy a hledá Codea. Podaří se mu odvrátit ho od jeho plánů na pomstu?
Stažení kapitoly:
Chyba v Manze:
Je třeba být přihlášen, abys mohl informovat o chybách mangy.
Online čtení mangy:
Díky
Díky za překlad, ale musím říct, že se mi přestává zamlouvat ubírání příběhu i nějakym způsobem styl vyprávění a návaznosti...jaké z toho máte pocity?
Mně osobně dost vadí všechny nové postavy, vč. Kawakiho. Jigen/ Isshiki je sice fešný záporák, ale mnohem víc by mě zajímalo, co kutí právě teď Oro, kde se fláká Suigetsu a co dělá Hinata, když nevaří a neuklízí . Říkám si, že jsem buď fanoušek-zpátečník nebo je někde chyba. Mají tolik možností rozvinout nějaký z charakterů víc, třeba tedy i těch nových (však jich tam přibylo požehnaně na začátku Boruta), ale opouštějí jednu postavu pro druhou, hlavně aby byly všechny co nejvíc cool. Bez silného příběhu bude i špičková kresba naprosto k ničemu, a to se o dosavadní kresbě říct nedá, že by byla nějak extra dobrá. Přitom tématicky vyčerpáno být zdaleka nemusí, stačilo by vrátit se od vnějších věcí k vnitřním a neřešit banality .
Díky za překlad, ještě, že vás máme!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Souhlasím s tebou , taky by mě zajímalo co dělají ostatní, ubírá se to už moc jiným směrem
Je to jasný, autor se snaží vyhnout tomu, aby si musel procházet dokola veškeré předchozí reálie . Navíc si je může i kreslit podle svého. Je to mnohem pohodlnější.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
...ano taky přemýšlím nad tím, co kutí ostatní.... Oro měl vždy nějakou specialitu, nepochybuju o tom že na něčem pracuje. A samozřejmě mi chybí, ano.
Přijde mi, že s tím setkáním Codea a Kawakiho moc spěchali. Asi bych předtím ocenila ještě nějaké přípravy na obou stranách. A taky prostor pro vedlejší postavy, které se v ději zatím zjeví, jen když jsou tam nezbytně nutné, a pak zase zmizí. Byla jsem z mangy docela potěšená první půlrok poté, co začal scénář psát Kišimoto, ale taky mám pocit, že ty poslední cca tři kapitoly jsou nějaké slabší.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Překlad byl dost rychlý musím uznat
Programátor se slabostí pro anime. Nyní zejména sleduji i čtu Boruta. Rád vyhledávám detaily, které nejsou na první pohled zřejmé a vymýšlím teorie.
Arigato
Programátor se slabostí pro anime. Nyní zejména sleduji i čtu Boruta. Rád vyhledávám detaily, které nejsou na první pohled zřejmé a vymýšlím teorie.
Snažili jsem se
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Díky za překlad!