Vložil cyberHoof, Čt, 2013-02-14 22:13 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan
No~o~o >:/
Toto vážne nieje dobré...
CHelý ten lineart si nejakým spôsobom podrbkal/a...
Treba skúsiť používať vrstvy >:/
Robiť na jednej je CHajskill level >;D
A tak isto tiene sú absolutne oniCHom...
Príde mi to ako totálne odfláknutá práCHa...
Za 2 ~
caw caw motherfuckers
♎♎ Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
kyaa!!! i zamysleny Kakashi je super! ^^
Jégá!!
No~o~o >:/
Toto vážne nieje dobré...
CHelý ten lineart si nejakým spôsobom podrbkal/a...
Treba skúsiť používať vrstvy >:/
Robiť na jednej je CHajskill level >;D
A tak isto tiene sú absolutne oniCHom...
Príde mi to ako totálne odfláknutá práCHa...
Za 2 ~
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
moje love
Tam,kde tančí listy a hoří ohen, stín ohně se mihotá po vesnici a listy jednou opět vyrostou.
řekl:Třetí Hokage
je to pravda jako kdybych to řekla já tak by to vypadalo divně ale u Sarutobiho je to nádherný.
Hustý
Killersasukebee