Vložil V1K1NG, Po, 2013-03-11 22:55 | Ninja už: 4350 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže
Presne, doufam ze takovoudle barvu mit nebude. Strasne svitiva neni to pekny, ale v anime ty susana nemaj takle svitive barvy takze si myslim ze to bude v pohode.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
No, tak, myslim, ze by ta barva nemusela byt tak svitiva...
Ta barva Susanoo je docela divná, ale jinak vážně masakr.
Presne, doufam ze takovoudle barvu mit nebude. Strasne svitiva neni to pekny, ale v anime ty susana nemaj takle svitive barvy takze si myslim ze to bude v pohode.
Hm...
Killersasukebee
skoda ze neni zlute takove jako ho ma madara doopravdy ale jinak za 10
Člověk si všímá jenom velkých věcí, ale na všední skutky obyčejných lidí se často zapomíná.
Žluté? Proboha kde jste přišly na ty barvy . Ty říkáš žluté, tamten červenofialové, či jaké a ve hře je modré, já už fakt nevím, jaký má .
I'm Dragon, you can't beat ME!!!
Si tu barvu vycucal z prstu zluty neboj. Uvidime jaka bude.
Super nádherné BIG LAJK
ještě kdyby to susanoo bylo černočervený ale je to good
http://www.youtube.com/channel/UCleOsjmIVd5qAB8E8ec4
https://www.facebook.com/smaxiking.steelflame
jo no
NADHERA
Ty jo to je fasa ..
Hlavne, že sme zdravý ..
pěkný
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Hmm, celkem Epický .. co víc dodat.. .
I'm Dragon, you can't beat ME!!!