Já alias ANBU
Vložil Mitora, So, 2013-03-09 11:35 | Ninja už: 4449 dní, Příspěvků: 807
Nóóóóó co dodat . Snad jen to že se omlouvám za kvalitu a že celý cosplay jsem šila sama.
Výsledek
Skóre: 8.1, Hlasů: 19
Nóóóóó co dodat . Snad jen to že se omlouvám za kvalitu a že celý cosplay jsem šila sama.
7/10 a to kvůli tomu mobilu dá se u zrcadla fotit i tak že nejde mobil vidět
BEST ANBU MASKA ZE SÁDRY ŽE JO?
No to zrovna ne. ale aspoň tak vypadá.
asexuální
Ten mobil mě fakt dostává Jinak jsi moc šikovná, že jsi ho šila sama..
https://www.youtube.com/watch?v=gXldMvWnDso&index=3&list=LL-APymngtw01Es...
https://www.youtube.com/watch?v=2m4Jv16mdbU&index=16&list=LL-APymngtw01E...
ono to je foceno na lyžáku v koupelně. A díky trvalo mi to celkem dlouho.
Anbu s mobilem Ale né, jinak celkem dobré
Tsuki ga kanaderu kanashii yo no shirabe
Shizukesa ni fukaku kodoku no yamisae mo itoshii
Yami ni saku chikara naki hana wa inoru dake
Ao shiroku sora ni mau oboro no tsuki yo...
Ano i ANBU jsou moderní
Neměla by ses omlouvat spíše za kvalitu, než grafiku?...
Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..
Nechápu proč by se měla vůbec omlouvat ..tvrdá práce se vždy ocení hlavně když je dobře udělaná jako teď !
No kvalita je příšerná. Mobil nemá nejlepší foťák a navíc je to přes zrcadlo. Ale stejně díky.
Chyba opravím(vytáčí mě ségra)
Hele pěkná práce holka!! , Úžasný Cosplay!!!
Moc děkuju
Jé mám úplně stejnej mobil... A cosplay dobrej!
Jak si tak člověk čte své staré komentáře, říká si na co proboha myslel, že tohle napsal!
Díky No jo tenhle mobil má plno lidí