Vložil strigga, Ne, 2013-05-19 08:49 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva
Narazila jsem na novýho skvělýho kreslíře a mám z toho radost! Líbí se mi, jak si s těmi obrázky hraješ, vybarvuješ, a ještě navíc to mívá nápad, přesně jak řekla Kobylka trochu ti závidím ten talent. Kdybych tohle uměla, pustím se do kreslení doujinshi.
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Vložil Poštolka, Ne, 2013-04-28 19:30 | Ninja už: 4396 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů
"Pre zdravie vaších očí radím nerozklikávať" - kdovíproč mi to připomíná větu: "Neolizujte zmrzlé zábradlí."
K obrázku: Opět skvělý nápad i provedení. 10 b.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Narazila jsem na novýho skvělýho kreslíře a mám z toho radost! Líbí se mi, jak si s těmi obrázky hraješ, vybarvuješ, a ještě navíc to mívá nápad, přesně jak řekla Kobylka trochu ti závidím ten talent. Kdybych tohle uměla, pustím se do kreslení doujinshi.
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Tvoje obrázky mají nápad a umíš těm nápadům i vtisknout hezkou formu. To se mi líbí.
Wow,Ďakujem ti za komentár velmi si vážim tvoj názor .
Skvelé Akurát keď niekto napíše "nerozklikávať", aj tak to každý rozklikne
obrazok pekny...napad tiez.... ale kde je tvar tsunade ???
život je pes,.... preto žiť je psina !!
Mam jednoduchú výhovorku, Tsunade mám príliš rád nato aby som ju zhovadil .
Mňa to tiež napadlo, ale zase som si povedal, že autor by asi nevedel ako ju pokresliť na Naruta, tak ju radšej vynechal ..
Hlavne, že sme zdravý ..
"Pre zdravie vaších očí radím nerozklikávať" - kdovíproč mi to připomíná větu: "Neolizujte zmrzlé zábradlí."
K obrázku: Opět skvělý nápad i provedení. 10 b.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Diky .
tak to je supér
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Ďakujem