manga_preview
Boruto TBV 15

Smeťák FF project

Dívky a kluci, dámy a pánové,

dovolte, abych vám vysvětlila o co tady jde. Napadlo mě, že by nebylo na škodu založit téma ve kterém by se hodnotilo vše co se týká Fan Fiction. Tudíž místo, kde budete mít prostor vyjádřit svůj názor, rozvíjet svou představivost, nebo hledat nápady. Kde budete mít šanci zkritizovat něčí dílo, nebo si vzájemně pomoct (to platí hlavně pro začátečníky). Takové místo tady zatím není a mám dojem, že by to spousta lidí dost ocenila......co bych dala za to, kdyby tady před několika lety, když jsem zabloudila na netu a našla Konohu bylo něco podobného k dispozici Eye-wink
Proto jsem vám všem, kteří máte chuť a nápad dala takovej "plácek", kde se budete moct vyřádit Laughing out loud Popravdě jsem se na tuto myšlenku zaměřila díky topicu "Nástěnka", kde se hlasovalo o nejlepší, zajímavé a nové nápady.

Vše co se týče FF a tím myslím, jak doporučení, tak kritika patří sem a já osobně bych byla ráda za pár typů. Takže pojďte do toho a nebojte se vyjádřit svůj názor....hlavu vám nikdo neutrhne... (:


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele puhi
Vložil puhi, Pá, 2013-10-11 18:51 | Ninja už: 4828 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Pěstitel rýže

Zrovna to je sice vděčné téma, ale většinou je to všechno úplně stejné a nudné. Nečetl jsem žádnou dobrou OP povídku.

Obrázek uživatele Choko
Vložil Choko, Po, 2013-10-21 20:21 | Ninja už: 4371 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

zkusil jsi už hokaho muž? nebo když není OP Naruto ale jeho brácha tak je to taky fajn... třeba Hokageho syn Smiling

Obrázek uživatele Choko
Vložil Choko, St, 2013-06-12 14:54 | Ninja už: 4371 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

zdravím Smiling strašně rád čtu FFka a teď jsem toho hodně dočetl. nemáte nějaké typy na autory co mají dlouhé série FF a píšou fakt dobře? Smiling díky za odpovědi

Obrázek uživatele Nightmare moon
Vložil Nightmare moon, Čt, 2013-06-13 17:55 | Ninja už: 4564 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Konohamarova chůva

Dobra a dobre napsana serie je podele meho serie Taticek sefik od Styron Leonydy, coz je zabavna serie navazujici na povidku Andel a dost je doporucuju a kdyztak si muzes precist i dalsi FFky od Styron, ctou se fakt dobre Smiling

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Čt, 2013-06-13 11:43 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

No, nevím, co přesně bereš za "dlouhou" sérii, ale četls už něco od Minaty, nettiex, Talla, Kakari, Aife, jeremiho, hAnko, Fňu, taky od Styron Leonydy, jak už tu někdo psal, od Nefrites (ta moc dlouhé série nemá, ale Skřivan a válka, prostě!!)...? Asi by mě jich napadlo mnohem víc, ale bohužel nějak není čas Laughing out loud ale jestli aspoň jednoho z nich ještě pořádně neznáš, určitě na něj koukni!Smiling Většina z nich už skoro nebo vůbec nepíše, ale skvostů napsali dost ^^

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Choko
Vložil Choko, Čt, 2013-06-13 17:35 | Ninja už: 4371 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

dlouhá série je podle mě něco jako Hokageho muž, kterého jsem přečetl asi tak za dva týdny Smiling prostě něco co má přes 40-50 dílů Smiling

Obrázek uživatele Nightmare moon
Vložil Nightmare moon, Čt, 2013-06-13 17:45 | Ninja už: 4564 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Konohamarova chůva

Doporucuju Styron... (jinak lidi, od zari zacne znova psat!)

Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, Čt, 2013-06-13 17:49 | Ninja už: 4358 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! Laughing out loud




Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, St, 2013-06-12 14:57 | Ninja už: 4358 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Zkus si přečíst Život s Akatsuki od Styron Leonyda.
https://konoha.cz/?q=node/31422
Je to humor a mně osobně se moc líbí.




Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Út, 2013-06-04 00:14 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

Poslední dobou přemýšlím o rozjetí FF série s alternativním příběhem Naruta zhruba od Pein invasion arcu. Je to brutální výzva, ale psaní mi na vysoké strašně chybí. Když jsem to začal víc promýšlet, narazil jsem na zásadní dilema, vlastně se rozmýšlím mezi třemi možnostmi:
1) Vypíchnout jen momenty které mi vadí a přepsat je, tzn. série se skipama.
2) Napsat příběh držící se hodně Kishiho linky s tím, že změním co se mi nelíbilo.
3) Napsat opravdu alternativní příběh, asi nejpoctivější a taky nejtěžší možnost.

Co si o tom myslíte? A pokud si myslíte, že je to blbost a jeden z mých hloupých nápadů, dejte mi to najevo taky, nic jsem ještě psát nezačal.

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, St, 2013-06-12 11:20 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

Díky za odpovědi Smiling

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2013-06-12 10:09 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Nabízí se otázka, co tím chceš sledovat. Pokud jen to, že chceš "opravit" Kishimota a napsat Naruta tak jak by podle tebe měl být, tak je to málo.
Zvláště první způsob jednoduše zklouzne k tomu, že budeš dávat střípky bez příběhu, které budou vyznívat asi jako by ses hrdinsky bil v hruď a pokřikoval na Kishiho, že takhle je to lepší. A na to nikdo není zvědavý.
Druhý způsob je ještě horší, protože buť to budeš měnit jen kosmeticky a to nemá smysl, nebo zo změníš pořádně a pak ten příběh totálně rozbiješ.
Třítí způsob je jediný který dle mého názoru za něco může stát, ale musíš to psát s jiným záměrem, než přepsat Kishimoto dílo.

Jen taková otázka, jaký by to měl být žánr? Klasický shounen jako Naruto? Drsná akčnárna? Detektivka? Politický thriller? Od toho se to bude dost odvíjet.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2013-06-04 00:46 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Souhlasím s povídkářem, ale pro sebe bych si zvolila možnost 1) ^^

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2013-06-04 00:27 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Žádný nápad není špatný, ale musí se toho zhostit ten správný člověk. Osobně bych bral možnost 3), dává největší prostor fantazii a vyhneš se komentářům "ale v manze to bylo jinak", které určitě někdo mít bude.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Po, 2013-06-03 21:32 | Ninja už: 5459 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Jakožto autor až celé jedné FF (ačkoli se už měsíc dokopávám začít sériovku) nemám moc co přispět sám o sobě. Ale když už jsem tu, chtěl bych poděkovat několika autorům za inspiraci a hlavně taky za to, že jsem v jejich povídkách našel styl jak správně psát povídku. Jmenovitě to bude Yuki Kaze-chan, Avárt (kterou jsem zatím jen tak prolétl, ale líbí) a od Vodyho! Laughing out loud Jeho Akatsuki ve sprše byla první povídka vůbec, kterou jsem četl na Konoze a povídka, která mě motivovala k tomu, abych vůbec číst začal Laughing out loud

Nedávno (co kecám, už to bude pár měsíců) jsem začal číst povídky od -SU- (určitě každý ví o kom je řeč) a ačkoli jeho zalíbení (slabé slovo, že?) v klaně Uchiha nesdílím, musím uznat, že má určitě cit pro příběh i pro akci. Přiznávám, že jeho nekonečnou sérii jsem ještě nedočetl, ale zatím se mi líbí to, k čemu jsem se dostal.

Podtrženo sečteno, jen tak dál lidi! Mrk

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Po, 2013-06-03 21:51 | Ninja už: 6357 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Shocked

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2013-06-03 21:40 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Jakožto autorka, která není schopná nic dokončit Laughing out loud jsem s tebou za jedno s povídkama -SU-. Mám dojem, že jsem ho někde dole sjela za to, že není schopnej nic dokončit což je pravda ubíjející >.< Dokáže člověka chytnout na skvělou povídku, která jde pozdějic stejně o kytek. Usuratonkachi ^^

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Nightmare moon
Vložil Nightmare moon, Po, 2013-06-03 13:57 | Ninja už: 4564 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Konohamarova chůva

Ja bych tady hrozne rada slozila poklonu uzivatelce jmenem Styron Leonyda. Ma uzasne povidky, vetsina z nich je velmi zabavna, dobre napsana a promyslena. Nemuzeme zapomenout i na ty povidky, ktere moc zabavne nejsou, napr. serie ,,Jeste nezmizela ze sveta laska'', ale i tak se ctou moc dobre. Jeste bych chtela dodat, ze Styron ma velmi poutavy styl psani (rika tomu ,,technika filmu'') a vrele doporucuji si ty povidky precist.(jinak takove male upozorneni pro vsechny jeji fanousky- Od zari Styron zacne zase psat! Takze si nachystejte branice a neco, co by zmekcilo vsechny ty pady, mate na to cca. tri mesice Laughing out loud)

Take uzivatelka T.a.r.a.n.e.e ma skvele FF (i kdyz jsem od ni jeste necetla basnicky a jednorazovky Laughing out loud). Da se tam najit neco vtipneho, romantickeho (Pozor! Tarush mit mooc rada netradicni pary!) nebo neco o Akatsuki. Ale vsechny povidky se uzasne ctou a myslim, ze Tarushí je velmi dobra a rozhodne stoji za to si neco od ni precist. Nejvic se mi asi od ni libi povidka X-faktor, je vtipna a velmi dobre napsana Laughing out loud.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2013-05-31 23:44 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Okey lidi, ještě jedna věc. Týká se to hodnocení. Je tady pětihvězdičkový systém, takže je to docela rozdíl od FA, kde je desetibodový (který mi osobně vyhovuje víc).
Pět hvězdiček by měla dostávat pouze naprosto úžasná povídka, která je téměř bez chyb. Takových povídek jdem tu za celou dobu četl naprosté minimum.
Čtyři hvězdičky jsou za velmi dobrou povídku. Je v ní pár pravopisných chyb, děj trochu hapruje, ale pořád je to výborná povídka.
Naprostá většina povídek je tu na tři hvězdy. Trochu se zasměju (i když se mi to už hodně dlouho nestalo), sice se mi moc nelíbí, ale celkově neurazí.
Dvě hvězdičky by si měly vysloužit povídky typu gagar. Miliontá variace na dané téma, půlka povídky opsaná od jinud, nespočetně pravopisných chyb a naprosto neuvěřitelné charaktery. Mimochodem, toto by u mě bylo druhé nejčastější hodnocení.
Nejhorší hodnocení si vyslouží naprosté hnusy. Nemá to dějovou linku, správně napsané slovo je výjimka a má to tak dva řádky na kapitolu.
Já vím, že je to velmi subjektivní, každému se líbí něco jiného. Ale vážně si myslíte, že je tady tolik pětihvězdičkových spisovatelů?
Další problém místního hodnocení jsou hvězdičky ze známosti. Patnáctileté holčiny rozdávají pět hvězd svým kamarádkám, které to pochopitelné vrátí zpátky. Je jedno o jak špatný kýč se jedná, pro ně je každý díl ten nejúžasnější a autorka nejlepší spisovatelka pod sluncem. Autorka musí zareagovat téměř až stydlivě ("Já? Nejlepší? Ani nevíš, jak teď zírám v úžasu! Děkuji moc!"), aby jí to příště zase všichni zopakovali. To je, řekl bych, hlavní rakovina u hodnocení místních povídek.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Út, 2013-06-04 16:37 | Ninja už: 6505 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

" Pět hvězdiček by měla dostávat pouze naprosto úžasná povídka, která je téměř bez chyb. Takových povídek jdem tu za celou dobu četl naprosté minimum." atd...

Já osobně z toho cítím, že by měli lidé hodnotit až tehdy, když mají přečtené všechny povídky vůbec. Nevím, zda to tak vyzní i někomu jinému, nebo zda to v tom také někdo vidí, ale mně to tak zcela jasně zní.

Je jedno, zda to tak myšleno bylo (a to třeba jen proto, že je to hluboký, osobní a niterný pocit, proto i když to tak myšleno nebylo, je to z toho cítit) nebo ne, reaguji už jen na svůj pocit.

Systém hodnocení a snaha nějak určit pravidla takového hodnocení, jak to dělají všichni, kdo si myslí že hodnotí poctivě a smysluplně, je nesmyslný. Už jen z toho důvodu, že se snaží všichni naznačit, že by se mělo hodnotit podle toho, a až teprve tehdy, když dotyčný viděl, nebo četl většinu z dostupných FF a FA. Je to nesmysl v tom, že mají výhodu ti, jenž tu byly od počátku a mohli hodnotit od počátku, ale sami po ostatních chtějí, aby hodnotili právě až tehdy, kdy bude jejich cit pro hodnocení správný. A to je až a jedině tehdy, když znají většinu. A sám si i myslím, že to je správný přístup. Ale právě proto je nesmysl to uvazovat k momentálnímu systému hodnocení. Ten systém na to není dělaný.
Buď se změní systém hodnocení, nebo se změní přístup všech, kteří se na ten systém snaží nalepit svůj význam, který k tomu ale prostě a jednoduše přiřadit nejde.

Jaký, že by měl podle mě být systém hodnocení, aby odpovídal tomu, co píši? Vidíte, a už jen tím, že se někdo bude snažit tento argument použít, jen aby poukázal na to, že rýpat do toho umí každý, ale aby někdo s něčím přišel to už ne, tak potvrzuje, že ten systém hodnocení špatný je a mám tedy pravdu. Pak je takový útočný argument naprosto zbytečný, protože ho chtějí všichni změnit, ale nikdo s ničím sám nepřijde. A tak někoho, kdo se na to snaží upozornit jen shazují, protože nejsou ani sami schopní s něčím přijít. Všichni se snaží upravit přístup lidí k systému hodnocení, který k takovému přístupu není dělán, ani podle něj nemůže fungovat, místo aby se snažili přijít na to, jak upravit systém hodnocení samotný ta, aby to konečně fungovalo.

Pokud to tak někdo také vidí, můžeme začít s vlastními návrhy. Ale pokud se stydíte, nebo si myslíte, že to není systémem hodnocení, budiž, ale už to neřešte. Je to zbytečné, protože se tím skutečně ničeho nedocílí.

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2013-06-03 22:56 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Já bych upřímně u FFek hodnocení úplně zrušila, nějak mi přijde, že tady na Konoze (a ono možná tak úplně nikde na netu) to nemá smysl. Nikdy tady nedojdeme nějakého "objektivního" hodnocení. I já se přiznám, že hodnotím tak, že dávám buď pět hvězdiček věcem, které se mi opravdu líbí, nebo nehodnotím vůbec a radši mizím - většinou bez komentáře, a když s komentářem, tak se v něm snažím o vysvětlení toho, co se mi nezdálo. (U úplných blbostí rezignuju a většinou nepíšu nic, protože vysvětlovat, že všechno od obsahu po gramatiku je totálně na draka, se obvykle stejně míjí účinkem.) Ale to hodnocení mi přijde celkem k ničemu, zvlášť od FF soutěže - tam se dostatečně viditelně ukázalo, že vůbec nejde o skutečnou kvalitu povídky, ale o to, že a) si někdo pospíšil a jeho dílo bylo jedním z prvních publikovaných, b) je někdo dostatečně známý i mimo FF sekci na to, aby si jeho povídku přečetlo víc lidí, c) má někdo dost kamarádů, kteří... a tak dále.
Ale když už tu to hodnocení má být, tak bych to nechala, jak to je. Nemyslím si, že lidi začnou hodnotit jinak, jen proto, že jim to například někdo doporučí v Pravidlech. (Ono je už samo o sobě smutné, jak málo lidí už jen ta Pravidla vůbec čte.)

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2013-06-03 23:20 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Zrušit to nejde, bohužel.
Ano, hodnocení je vždycky o konexích. Co dneska není?
Však já si nedělám iluze, že desetibodovka by nějak oživila jednorožce, který přibehne na duze a najednou budou díky němu všechny povídky sluníčkové, bez chyb a když už náhodou ne, tak se spravedlivým hodnocením a komentářem, který by autor přijal a zlepšil se díky němu. Jenom říkám, že by mi to vyhovovalo víc, protože já už docela dlouho nehodnotím. Už jenom kvůli tomu, že se často prostě nemůžu rozhodnout. Já jsem na to moc hodný člověk, lidem bych pořád přilepšoval. S desítkou bych měl větší škálu a tudíž i víc možností jak hodnotit.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2013-06-03 23:35 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Však já taky o něčem takovém ani neuvažuju, to by byla vážně naivní představa. Laughing out loud Chápu, jak to myslíš. Jen už jsem asi moc demotivovaná a rezignovaná a připadá mi, že hodnocení těch pár "normálních lidí" by se stejně v záplavě nadšených kamarádů desítkářů a zavilých fantomů jednohvězdičkářů-what-so-ever ztratilo. Ve výsledku by to mělo úplně stejný celkový efekt jako to, co je tu teď, akorát s větším rozptylem. Takže jsou podle mě jakékoli změny zbytečné, pokud by ovšem vedlejším subjektivním výsledkem neměl být tvůj lepší pocit z toho, žes mohl dát někomu devět z deseti místo čtyřech z pěti, což zní vyslovené prostě jen líp. Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2013-06-03 23:38 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mohlo by to ale přitáhnout lidi, co jsou na tom podobně jako já. Stejně se systém hodnocení nezmění, takže budu stále jenom v teoretické rovině. Smiling

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Po, 2013-06-03 23:29 | Ninja už: 6357 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

eheeee a co takhle, kdyby bylo možno hodnotit pouze, když hodíš komentář, teoreticky by se zvedly komenty, ale netuším jak je možno to proveditelno, takže to bude nejspíš nemožno. jsem už zmožen noční hodinou a další kafe v nedohlednu

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2013-06-03 23:32 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

To nevím jestli by úplně pomohlo, spíše by to zvýšilo počet spamových a kamarádských komentářů.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Lorelei
Vložil Lorelei, Po, 2013-06-03 22:19 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

I když souhlasím, že desetihvězdičkové hlasování by umožnilo lepší ohodnocení povídky, protože by se daly dávat (nebo naopak ubírat) hvězdičky za gramatiku, sloh, práci s postavami, děj a originalitu, používalo by tento systém takto vážně jen pár lidí. Zbylá hromada bude zase dávat 10 hvězdiček ze známosti, kvůlu legračním Akatsuki, kvůli páru NaruHina, SasuHina, XHina a kvůli OP Narutovi s Rinneganem, Sharinganem a deseti ocasy jako hlavnímu hrdinovi.
Možná by bylo lepší než dávání hvězdiček napsat upřímný komentář, v čem autor selhal, co by mohl zlepšit a co se mu podařilo, když už čtenář věnoval svůj čas čtení FF. Laughing out loud

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2013-06-03 22:51 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Lidem, co píšou povídky které vyjmenováváš, nemá v drtivé většině případů cenu psát komentář. Zkoušel jsem to docela dlouho. Nelíbila se jim kritika a stejně to nepomohlo. Například gagar (určitě jsem ho tu někde už zmiňoval), ten byl vysloveně agresivní.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Lorelei
Vložil Lorelei, Po, 2013-06-03 23:32 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Já nemyslela psát komentář jen k těm "kawai, super, best" povídkám, ale ke všem, které dočteš a chceš nějak ohodnotit. Smiling Pokud autor nesnese kritiku, nečti jeho další věci. Nestojí to zato a není jediný, kdo tady píše.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2013-06-03 23:36 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jo, když se mi to fakt líbí, tak tam nechám komentář, to je jasný. Smiling
Však taky jsem takhle dropnul hromadu povídek (stejně za moc nestály).

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.