Kurama
Vložil Scara, Út, 2013-07-02 17:05 | Ninja už: 4425 dní, Příspěvků: 36
Když se mi nedaří lidi, tak proč nezkusit zvířata
Málem jsem tam ty ocasy nenacpala, má jich moc! xDD
Výsledek
Skóre: 0.0, Hlasů: 0
Když se mi nedaří lidi, tak proč nezkusit zvířata
Málem jsem tam ty ocasy nenacpala, má jich moc! xDD
Ty ocasy se ti povedly, ale vypadá to, jakoby Kurama nedostával najíst.
Ono to není tak že "ten, kdo se stane Hokage" bude všemi uznáván...
Je to o tom že "ten, kdo je všemi uznáván" se stane Hokage. - Uchiha Itachi
Ve světě ninjů jsou ti, kdo porušují pravidla a nařízení považováni za odpad,
ale ti, co opustí své přátelé jsou horší než to! - Uchiha Obito
Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce. - Rock Lee
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=veqyzr3PnAM
http://www.youtube.com/watch?v=3x7g6GqF8uc
Koukám, že nemáš žádný komentář (edit: tak než jsem to stihla dopsat, tak už jeden máš), tak ti jeden napíšu. I když je fakt, že tento obrázek se mi nelíbí. Tvůj minulý obrázek se mi líbil hlavně proto, že se na něm něco dělo a bylo vidět, že sis pohrála s barvami i zobrazením postav (snaha je vidět i tehdy, když se výsledek úplně nepovede). Tady jsi vynechala barvy i děj, takže jediné, čím můžeš diváka zaujmout, je technika práce tužkou, tvar těla Kuramy a jeho výraz. Ten výraz ještě ujde. Působí správně naštvaně. Tělo nic moc. I když je Kurama bytost fantastická a může vypadat lecjak, tak břicho tenčí než stehno prostě působí divně. Taky by to vypadalo lépe s krkem, zvlášť když jiné části těla (nohy) máš protáhlé. A ten přední ocas taky moc ocasovitě nevypadá. Ještě k té tužce - linie máš hezky výrazné, ale stínuje se čárkováním a ne rozmazáváním prstem.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Prosím... místo na to, jestli se ti tam vejdou ocasy se raději soustřeď na (správné umístění topořivých tělísek; v nohách fakt nejsou! pozn. od Akatory-senpai) anatomii a výraznější stínování... přeji ti hodně zdaru a pevnou vůli.