svitky
Vložil Jakub2278, Ne, 2013-07-21 19:19 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 3
Použil jsem čtvrtky, vodovky, tušky, lepenku a jako kostru jsem použil deodorant axe.
Výsledek
Skóre: 4.0, Hlasů: 3
Použil jsem čtvrtky, vodovky, tušky, lepenku a jako kostru jsem použil deodorant axe.
Kluk s nalakovanejma nehtama ? -____-
Jakube, takhle ne. Nic jsem neviděl, nic jsem neslyšel, protože je to u MĚ poprvé. Máš možnost do 31.7.2013 do tohoto Tvého příspěvku nahrát správnou fotografii TVÉHO výtvoru s odpovídajícím popisem, pokud tak neučiníš, po uplynutí platnosti mise nebude tato zcizená fotka uznána a ztratíš dost bodů.
Nicméně to, že ode mě nedostaneš napomenutí ani BAN neznamená, že bude takhle shovívavý i Ironhide. Ty víš, o čem mluvím...
"And the wild regrets, and the bloody sweats, none knew so well as I: for he who lives more lives than one more deaths than one must die."
Má FF série,Aktuální (<---lol) díl: 18
Jaj, ubohý ... kterej blázen tomu dal ještě desítku? Tim ubohým myslím krádež !!!, aby nedošlo k omylu
A používáš taky lak na nehty? To je dost slabý pokus...
Hej tohle je MOJE FOTKA!!! a pokud sis nevšiml, tak mam zeleně nalakovaný nehty...... kluci tohle nemívaj ( pokud nejsi gay ) Jen doufam, že si toho IamShy.Not_Scared všimne.
Život je šance - využij ji
Život je sen - uskutečni ho
Život je výzva - přijmi ji
Život je hra - hrej ji
Život je slib - splň ho
Život je smutek - překonej ho
Život je boj - přijmi ho
Život je život - ŽIJ HO!
Neboj
"And the wild regrets, and the bloody sweats, none knew so well as I: for he who lives more lives than one more deaths than one must die."
Má FF série,Aktuální (<---lol) díl: 18