Vložil Mívie, Ne, 2013-08-18 10:47 | Ninja už: 5417 dní, Příspěvků: 688 | Autor je: Pěstitel rýže
Souhlasím, špatně zařazené, přeřazuji a varuji před dalším špatným zařazováním (jak bylo řečeno nadsložka se neoznačuje, jen podsložka s příslušným jménem)
Vložil Poštolka, Ne, 2013-08-18 20:59 | Ninja už: 4380 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů
On to není ani wallpaper, vzhledem k rozměrům... navíc to bylo ještě ve složce Avatary-Společné. Když jste oba na CKS, tak jsem si to dovolila přeřadit...
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
je to veľmy pekné ale zle zaradené sekcia Wallpapers sa neoznačuje len podsekcie ale za mňa 10
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Souhlasím, špatně zařazené, přeřazuji a varuji před dalším špatným zařazováním (jak bylo řečeno nadsložka se neoznačuje, jen podsložka s příslušným jménem)
On to není ani wallpaper, vzhledem k rozměrům... navíc to bylo ještě ve složce Avatary-Společné. Když jste oba na CKS, tak jsem si to dovolila přeřadit...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
ještě nee, CKS je až zítra
a díky... velikost už jsem fakt nehlídala... xD
je to úžasné ale trochu divné můj titěrný mozeček to nemůže nějak pochopit
Kontraktoři musí uvažovat raconálně jinak nejsou ani lidé ani kontraktoři nejsou nic
Pěkné ! Dei-sempai
30.7.2012
http://aikoandsayuri.blog.cz/
nemám slov ... dokonalé
Moc hezké