Vložil diamondjoker, Pá, 2013-08-23 20:57 | Ninja už: 4696 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Konohamarova chůva
Moj umelecky talent nie je bohuzial na tolko uzastny aby bolo vidiet ze ten nahrobny kamen je v pozadi ako kulisa + kreslila som to v robote a to v dost stiestnenych podmienkach bufetoveho stanku. a dakujem.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Proč je to větší než Kyuubi (který jak už je zmíněno vypadá skvěle!)?
Ale je to dobrý nápad, 9/10... =)
Sen se stane skutečností až po té, co se skutečnost stane snem...
Nejsem perverzní. Jsem super perverzní. (Jiraiya)
Moj umelecky talent nie je bohuzial na tolko uzastny aby bolo vidiet ze ten nahrobny kamen je v pozadi ako kulisa + kreslila som to v robote a to v dost stiestnenych podmienkach bufetoveho stanku. a dakujem.
Úžasný. Především ten Kyuubi se moc povedl. Dávám 10 Kdybych tak tohle zvládl i já.
Dakujem
Tak tohle je vážně parádní, jen škoda toho kdo tam leží, i když ...
Tvůrce, který pořádně neví, kdy přestat.
Dakujem
Kyubi se ti moc povedl.
Dakujem