Vložil Naruto - nejlep..., Čt, 2014-01-16 07:29 | Ninja už: 4138 dní, Příspěvků: 139 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka
Je to uzasne o de mne se totiz zadne kritiky nedockas protoze to je dokonale
Všechno je pouze iluze. Nic neexistuje, včetně pohybu. Bůh je mrtev a má duše také. Vítejte ve světě nihilismu, vy hříšníci. Učte se nauku Aristotelovu, přidejte Akvinského a nakonec i Nietzeho a dostanete mne. Pac a pusu, slepí beránci.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Je to uzasne o de mne se totiz zadne kritiky nedockas protoze to je dokonale
Všechno je pouze iluze. Nic neexistuje, včetně pohybu. Bůh je mrtev a má duše také. Vítejte ve světě nihilismu, vy hříšníci. Učte se nauku Aristotelovu, přidejte Akvinského a nakonec i Nietzeho a dostanete mne. Pac a pusu, slepí beránci.
Vážně škoda té kvality. Je to opravdu povedené
Díky vám
Ještě sem dám lepší foto...Sen se stane skutečností až po té, co se skutečnost stane snem...
Nejsem perverzní. Jsem super perverzní. (Jiraiya)
Mohlo to byť trošku výraznejšie, aspoň upraviť kontrast v nejakom programe. Tie vlasy sa mi vážne páčia a aj tvoje podanie Kakashiho^^
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
je to fakt hezký a moc dobře domyšlemnej obličej kakashiho
kakati je podobnej kakashimu
Kakati???
Sen se stane skutečností až po té, co se skutečnost stane snem...
Nejsem perverzní. Jsem super perverzní. (Jiraiya)