Vložil Naruto - nejlep..., So, 2014-04-26 22:18 | Ninja už: 4140 dní, Příspěvků: 139 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka
Spravne kde je Madara... Jinak moc pekny
Všechno je pouze iluze. Nic neexistuje, včetně pohybu. Bůh je mrtev a má duše také. Vítejte ve světě nihilismu, vy hříšníci. Učte se nauku Aristotelovu, přidejte Akvinského a nakonec i Nietzeho a dostanete mne. Pac a pusu, slepí beránci.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Jasne Madara ale prvne by mne napadla smrť,válka,krev to sú veci znázorňujúce pri červenom mesiaci.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
YAY!!!
the sun is a deadly laser
jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah
Dobré Veľmi pekné
Spravne kde je Madara... Jinak moc pekny
Všechno je pouze iluze. Nic neexistuje, včetně pohybu. Bůh je mrtev a má duše také. Vítejte ve světě nihilismu, vy hříšníci. Učte se nauku Aristotelovu, přidejte Akvinského a nakonec i Nietzeho a dostanete mne. Pac a pusu, slepí beránci.
Páni, super='D
to jsem už někde viděla
Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.
Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/
Já taky, na facebooku, ale anglicky