Hinata redraw
Fuuuha, Naruta som nekreslila už roky....čo roky, stáročia!!! Dnes som sa rozhodla, že si prekreslím starý obrázok a čo môže byť lepší kandidát ako stará rachotinka z môjho Naruto-fangirl obdobia? Nerada to tu dávam, ale pre porovnanie to je dobré, pokochajte sa https://konoha.cz/?q=node/79479
Skúšala som skombinovať ostré a jemné tiene a svetlá Takže to bol taký menší experiment
No,dúfam, že sa vám úprava páči
Výsledek
Skóre: 4.5, Hlasů: 4
Prosím, sprav si zařazení. Návod najdeš tady a kdybys mu nerozuměla, tak se ptej.
Jinak obrázek na mě působí mile a něžně. A je fajn, že se snažíš upravovat svoji starší tvorbu, člověk se tak pár věcí naučí Jen takový detail - u těch znaků okolo kruhu bych ti vytkla bílé olemovaní v kombinaci s černou výplní, jsou kvůli tomu výraznější, než by se k obrázku jako celku hodilo.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Vďaka za upozornenie a pochvalu Ten zbak budem mať na pamäti, keď si nabudúce stiahnem niečo na pozadie obrázka Možno to opravím
Maroš Kufa
,,You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but you seek shade when it's shining. You say you love wind, but when it comes you close your window. So that's why I'm scared when you say you love me."
Bob Marley
Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...
http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...