Výzva: Paperchild - Mám novou oběť - Noledu! :D
Ahoj...no tak trošku jsem přitvrdila , vsadila jsem tentokrát spíš na nápad, než na zpracování (tímto se omlouvám), ale nejdříve jsem neměla nápad, pak nebyl čas a když jsem to včera chtěla ještě dovybarvit, tak jsem zjistila, že to nebudu moci vyfotit, protože mám tak strašně špinavou ruku od barev, které nejdou umýt, že by to nešlo . No snad se bude i tak líbit a nikoho příliš nevyděsím .
Hidan si našel novou oběť. Noleda má po kreslení ...
Každopádně myslím, že to byl skvělý nápad na výzvu a děkuji všem zúčastněným, především vyzyvatelce Annie- chan .
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 29
sugoi, ale čím teď budeš kreslit?
nevím proč, ale když se tak na ten obrázek dívám vybavuje se mi horor Saw =3
tohle měl Kishi Hinadovi přidělit, to by byl teprve krvák
Člověk nemůže jít kupředu ke své budoucnosti, pokud plně nezná svou minulost.
Jashin-sama...!! To je drastický!
P.S. Ale po tvých obrázcích se mi bude stýskat.
Děkuji všem komentujícím .
Poštolka: Já vím, opět zvítězil prvotní impulz a pochybnosti se dostavily až po zhotovení , no myslím, že děti jsou dnes zvyklé na mnohem horší věci z televize a ze zpráv, a z Naruta (Hidan je šílenec i v anime), takže to doufám nikoho neodradí od sledování dalších dílů . Kdyby jo, stačí napsat a hned mažu .
suiken: No to víš, varovala jsem tě, občas se vzbudí i lev .
kage-sama: Neboj, podstrčila jsem mu levou . Sice protestoval, ale nakonec souhlasil, takže o obrázky nepříjdete .
Annie- chan: No právě, že to hodně svádí k roztomilosti, tak já na to šla opačně , výzvy jsou vážně skvělé, každý přemýšlíme jinak. Za čas se neomlouvej, měli jsme ho habaděj, to jen já jsem teď fakt nemožná, je to kruté, leč počasí a finančák nepočkají , pokud bych to vůbec nestíhala, tak bych se odhlásila, no snad to není až tak zlé . Díky za výzvu!
A-Marry: Děkujíí, černobílou jsem zvolila, protože mi to přišlo dobré odlišit nějak ty dva světy, kdybych to tip ťop vybarvila, hrozil by mi asi vážně ban ...
PetrCipa: Jojojo, koledovala jsem si , nemám ho strkat, kam nemám . Je zajímavé, že oba jsme měli podobný nápad ...
Som čarovná: Myslíš tu motorovou pilu, nebo můj prst?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Pílu Kosa ho už zrejme omrzela
To nemá chybu, bombastický nápad.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Pecka! Hidan má novú hračku
Noledo Noledo co se říká! Prstem se neukazuje.Už sis dlouhou dobu koledovala.
Můj FC od trotly.Děkuji
:DDd mega kreatívne, také niečo som od teba aj čakala! A pri paperchild ani tak nejde o spracovanie ako o nápad, takže super! (plus ten 3D efekt píly ) keď som pozerala pch. na nete, veľa ich tam bolo spracovaných čierno-bielo, ale nenapadlo mi to tak spraviť. Vidím ale že aj to má svoje čaro ďakujeeeem za výzvu :)
Prezentujem:
FC Annie -chan :3 šup šup sa pridať ak sa vám jej umenie páči
FC Annie -chan
FC klub založený Annie-chan, ďakujem
FC -Marry
a tiež FB stránku s Annie-chan pre všetkých tvorivých ľudí: http://www.facebook.com/pages/On-your-paper-in-your-soul/532489780136549
Ty bláho, z extrému do extrému U Marry taková roztomilost, tady brutální amputace
Ale nápad úžasný. Jen škoda, že byl ten proces tak domotaný.
Su poučená, příště víc času
***
- Múza je přechodná a nezávislá na svém majiteli se sklonem k častým a dlouhodobým výletům.
Děkuju Anrycor Stern za vytvoření FC Annie -chan
Přidejte se do FC A-Marry! =^_^=
A čímpak teď bude Noleda kreslit?
Opravdu se ti to povedlo, skvělý nápaditý výtvor.
No nene! To se mi tak moc líbí, že to jde do oblíbenejch okamžitě
''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)
:O what? Noleda ja...takto na večer...normálne nevychádzam z úžasu ja už neviem máš to pekné..no...brutálne...no... no
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Takové morbidity? Noledo, vždyť sem chodí děti! Hidanův škleb je naprosto super!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Geniálne !
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
Kyá! Boží!!!=D Máš to vážně krásný...=)