Minato for Ironhide
Ahoj Jako první bych se chtěla omluvit za chyby v obrázku (Hlavně ruce a nos), na které jsem absolutně levá . U nosu jsem se snažila, aby nevypadal jako od Voldemorta, kreslila jsem to totiž ještě sřív než Sasukeho, ale nejsem si jistá jestli se mi to úplně povedlo .
Tento obrázek bych chtěla věnovat Ironhidovi za to, že se stará o obrázkovou sekci a přeji mu, aby měl stejnou radost ze své funkce tady na Konoze stejně jako já mám radost z toho, že tu obrázková sekce je .
To bude asi vše
Výsledek
Skóre: 8.8, Hlasů: 8
Arigatou gozaimasu
Lol ten jeho výraz ma fakt pobavil, bude za tým niečo vaic. Takže ďakujem, že si sa takto posnažila a pridala sem takýto pekný FA. Dúfam, že v budúcnosti budú podobné následovať Veľa šťastia pri ďalšej tvorbe.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Děkuji, jsem moc ráda že se obrázek líbí
Instagram: adela_snaselova
"My potato way.jpg"
Je to takové milé, ai-chanovsky střapaté a má to šmrnc Nosík je fajn a ruce... ruce jsou těžké A pozice je i tak hezky naznačená.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Povedlo . Je to fajnový obrázek a ta Kushina ... och, tu bych potkat rozhodně nechtěla ! Moc pěkné .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
tá kushina je haluzna inak je to moc pekný obrazok
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]