Vložil Doctor Dead Cow, Pá, 2007-08-31 00:58 | Ninja už: 6404 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan
Naprosto souhlasím, ale co, dostal po hubě už několikrát. Od Haka (vážně ho mohl zabít), od Leeho (moje nejoblíbenější), od Naruta by nejspíš taky dostal, kdyby je Kakashi nezadržel... Taky od Itachiho (to spíš psychicky) a nakonec se ho ujmul sám strejda Ori, který to s ním snad už brzo skoncuje...
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Ti dva se k sobě hodí...fkt že jo!
Oba dva jsou úžasní..
nn K narutovi jde spíš Hinata a Sakura k Sasukemu
ale toto je nááádheerný!
hhmm tak to by šlo ale sakura jde spíš k narutovi
Náhodou tohle není špatná kombinace!
Lidská nenávist k vlčímu plemeni je plodem strachu z vlčí hrdosti, moudrosti, vytrvalosti a nezkrotnosti.
vlci jsou opravdu užasná stvoření já bych chtěla bílího
Joj ja sa na to nemôžem pozerať.... Rock Lee a Sakura ???? pre mňa EE
ne ja saskeho opravdu nemusim kdyby to bylo name tak bych nechal haku at ho zabije
Naprosto souhlasím, ale co, dostal po hubě už několikrát. Od Haka (vážně ho mohl zabít), od Leeho (moje nejoblíbenější), od Naruta by nejspíš taky dostal, kdyby je Kakashi nezadržel... Taky od Itachiho (to spíš psychicky) a nakonec se ho ujmul sám strejda Ori, který to s ním snad už brzo skoncuje...
Pravda, ale copak sou zač ty obláčky? Vypadá to jak Henge. P.S. Ja proti duu SakuLee nic nemam, ale SakuSasu by mi taky nešlo proti srsti.
Jsem fanda LittleKurriboh Yu Gi Oh: The Abridged Series a Team FourStar Dragonball Z: The Abridged Series.
Stahujte anime aniž byste opustili Konohu - http://147.32.8.168/?q=forum/341
Já s vámi musím jen souhlasit
Lee a sakura se k sobe hodi urcite vic nez sakura a sasuke
Aj sa celkom k sebe hodia
Hmm, pěkný Bylo by to možná lepší, než kdyby se pořád honila za Sasukem