Zima už se blíží...
Tak tohle je můj první, zde uvedený obrázek a přináším ho spolu s novou výtvarnou technikou.(ne není to úhel, to by bylo hezčí) Jsem asi fakt úchylná, ale mě s mým bratrem napadlo, že když se vyplácaj barvy do tiskárny něco málo tam zbyde. A tak jsem si řekka, že by se s tím dalo něco vytvářet. A tak jsem přišla na tuhle tečkočárkovací techniku, protože by to jinak vypadalo jako obyč inkoust (a navíc jsme v Čechách, šetříme materiálem) a než se vyplácá další inkoust potrvá to nějakou chvíli.
Myslím, že konečný vzhled vypadá docela dobře a už mám doma rozdělanýho Aloise z Black butler. Shizune mě napadla jen tak a neni zase tak propracovaná. Líbí se mi jak ten tečkočárkózní styl vypadá jako přes sklo, ale hodnocení už nechám na vás. Je to můj první obrázek touhle ne zas tak originální technikou, takže ani nečekám něco extra. Doufám, že jsem vás tím komentářem neunudila k smrti a děkuji za přečtení a případné ohodnocení.
Výsledek
Skóre: 7.8, Hlasů: 4
Krásné
Tak to skus a zaútoč na mě!
Super nápad, jen bych to příště pojala trochu velkolepěji, je to dost titěrné na tom obrovském papíře ...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Jo, díky. Byl to pevní pokus, takže je to jen tak načmáraný
Je to rozhodne zaujímavá technika Aj keď na prvý pohľad mi to prišlo ako Sai, úplne Neviem, asi na dačom fičím Aj som sa čudovala prečo má na pleci Tonton Každopádne, mne sa to páči
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
On to taky původně měl být Sai, ale pokazili se mi vlasy a já z toho udělala Shizune.