Pohádka o třech prasátkách :)
Tak jse zkoušela fotit na denním světle, a dopadlo to mnohem, mnohem lépe, než večer Laughing out loud
Takže, asi každý zná pohádku a třech prasátkách... A tak, proč z toho neudělat Narutovskou pohádku?
V hlavních rolích:
1. prasátko - Haruno Sakura
2. prasátko - Uchiha Sasuke
3. prasátko - Hyuuga Hinata
Vlk/Kyuubi - Uzumaki Naruto
Vlk si to míří k prasátkům a hodlá si je dát k obědu Ale jedno prasátko se mu obvzlášť zalíbí a rozhodne se ho nechat, ale co s tím zbytkem?
Vím, kreslit moc neumím, ale tohle jsem kreslila přes 3 hodiny a jsem s tím docela spokojená (Na mě, je to přímo mistrovské dílo XD).
Sasuke jako Sasuke nevypadá, ale tohle byl bohužel můj největší výkon
PS: Čtyřlístek drží Sasuke v ruce, tak snad bude mise uznána Smiling
Výsledek
Skóre: 5.0, Hlasů: 3
Ok, tohle už projde
Edit 21.12.: Až teď jsem si všimla, že nemáš pod obrázkem dostatečně okomentovaný pohádkový děj zachycený na obrázku, jak jsem psala v zadání v pravidle číslo 4. Stačí tak tři věty - čím je obrázek inspirovaný, co se tam děje, popřípadě co se bude dít. Misi ti zatím nechám jako uznanou, ale prosím, do konce mise si to doplň, pak to budu na závěr ještě jednou kontrolovat.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Děkuji už jsem to opravila
Ok
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.