Pozdvižení U Mlsného Žabáka
Aneb, jak to bylo doopravdy s Jiraiyovým podnikáním. Příběh o tom, jak Shizune princeznu Kakashiherezádu zachránila a o tom že síla mládí kvete v každém věku. A samozřejmě o jednom studentovi, co rád šmíruje a kupodivu to není učedník Jiraiyi. Tak takhle to podle mě bylo, milá Noledo.
Výsledek
Skóre: 9.8, Hlasů: 26
Tedy smekám, ty můj generální scénáristo! Dokonale jsi mě překvapil, to se ti tedy povedlo . Je to super. Vůbec ten nápad takhle to splést dohromady, já v těch dvou obrázcích žádnou spojitost doteď neviděla, ale tvá všeobjímající obrazotvornost je jako vždy nedozírná . Moc se mi to líbí, jak po stránce nápadu, tak po technické Dokonalé .
P.S.: Jiraya je boží a koukám, že i někteří další naši hrdinové žijí dvojí životy , no snad to na ně v lepších kruzích nepraskne .
Děkuji. Právě takové podpory si v těchto dnech nesmírně vážím, úplně jsem pookřála, fakt Je to krásné.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
To abych uvedl věci na pravou míru a jen si nevymýšlel, na co by byl scénář bez hry, že ano. Jsem rád, že mi u tebe prošli na rychlo spíchnutí chibi! Jen hezky pookřávej, jaro je nezadržitelné a už se blíží, člověk se na to musí připravit, aby nebyl moc ztuhlý po zimě a mohl si ho dosyta užít.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Tak tohle se opravdu povedlo . Moc se mi líbí, že jsi zrealizoval Kakashereziádu.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Strašně se mi líbí, jak jsi naznačil ten běh, tak jednoduše a zároveň tak geniálně A Kakashi je nejlepší tady z těch všech pro mě (Chápu to dobře, že dole je Guy a za domem Lee? )
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Je poznat, že je to běh? To mě těší! Jojo, jsou to ti dva z mládí siláci, přesně v tomhle pořadí. Princezna Kakashi je výtvor Noledy, té patří obdiv, já si ju jen okopíroval a přizpůsobil.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Hromis kreslí tak divoce, až stožáry padají Nápad i zpracování vysoce zdařilé, díky za ně
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Poděkování je na mé straně. To víš, to bude ta síla mládí. Na sloupek jsem hrdý, máme tu jeden stařičký, podobně handicapovaný u domu, ještě snad se starším telefonním drátem, občas si přijdu, jak na divokém západě. Tak mě asi ovlivnil! Ale před pár lety jsem si tam vysadil jedli a holka těch pět metrů už mít bude a větve pomalu chytají ten drát, tak ho třeba narovná.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!