Čas na jídlo
Polapila mě masochistická nálada ^-^, odnesl to Hidan(a Kakuzova ruka, ale ta si nemá na co stěžovat). Trošku iritující jsou vlnky způsobené vodovkami.. přiznávám, že jsem líná to znovu skenovat a tak to prosím přehlížejte . Doufám, že se alespoň těm zvrhlejším bude obrázek líbit.
Výsledek
Skóre: 9.0, Hlasů: 4
Kdopak si na něm asi pošmákne? Napadá mě, že do té otevřené pusy by se mu mohl hodit ještě citron, jak se dává prasatům na zabíjačce
Tu krev jsi vystihla krásně a i jinak bych řekla, že ti to s vodovkami jde skvěle, jen by to příště chtělo silnější papír (stačí obyčejná čtvrtka, popřípadě si můžeš koupit papír přímo na akvarel, který je dražší, ale maluje se na něj moc dobře).
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Děkuji za pochvalu a tip, nad skicákem přímo pro akvarel už dlouho přemýšlím, ještě zbývá se dokopat do obchodu.
Tak to je velmi dobré ale nebudeme morbidní, ne?
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Nejsme trvale morbidní(snad), jen máme chvilkové záchvaty.
Velice vydarené. Len tak ďalej...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
přemýšlím, jak se asi celá Hidanova hlava vlezla pod ten poklop
ale je to super, já krev ráda :3
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Ano, poklička je trochu komplikovaná . Došlo mi to až později, tak budu suveréně tvrdit, že přikrývat Hidanovu hlavinku by byla škoda a tak to Kakuzu jen naznačuje.
mne sa to páči spravila si mu tie oči super
FC pre Uchiha-Mariko : http://147.32.8.168/?q=node/113404