Vložil Nomi, Ne, 2015-04-19 20:06 | Ninja už: 3714 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan
No, s tou rukou jsem si moc nevěděla rady, tak jsem si to pojala, jako když tu masku u ní někdo drží i když to třeba může vypadat že to drží ona, ale jinak díky.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Opravdu neobvyklý a oryginální nápad to musim uznat
Tak to skus a zaútoč na mě!
Mě ten obrázek děsí, nebo spíš ta maska mě děsí, takže na něj určitě jen tak nezapomenu. Povedl se ti.
We live alone, we die alone. Everything else is just an illusion. (Orson Welles)
Má docela nesmyslně ruku a přidala bych víc stínování, ale jinak dobrý!
Už jsem si udělala asi tři testy like "What Akatsuki member are you" a furt mi vychází Zetsu. RUFUCKINGSERIOUS.
__________
hifina.blogspot.com
No, s tou rukou jsem si moc nevěděla rady, tak jsem si to pojala, jako když tu masku u ní někdo drží i když to třeba může vypadat že to drží ona, ale jinak díky.
Bylo by to v pořádku v případě, že masku drží druhou rukou A souhlasím ta maska je děsivá což se mi líbí
Můj DeviantArt