Protřepat, nebo raději zamíchat? A už vám bylo osmnáct, slečno ? Pěkný obrázek, příště by to jen chtělo vyfotit ve větším rozlišení, aby se po rozkliknutí trochu zvětšil, je dost malý. Ale mise splněna .
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Protřepat, nebo raději zamíchat? A už vám bylo osmnáct, slečno ? Pěkný obrázek, příště by to jen chtělo vyfotit ve větším rozlišení, aby se po rozkliknutí trochu zvětšil, je dost malý. Ale mise splněna .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Čím si to maľovala? Fixky tam vidím, ale pripomína to aj voskovky miestami. Inak pekný nápad, hlavne Neji sa ti podaril.
Dzn dzn dzn
Dobre vidíš, je to kombinácia fixiek a farbičiek. Ďakujem.