Memory
Tak jsem tady zas
Zkusila jsem profil, ale je to nakonec těžší, než se zdá. Obzvláště pak nakreslit ženu a ne gorilu Ale nakonec jsem víceméně spokojená. U pár věcí jsem si pomáhala nějakými fotkami, zbytek z hlavy... Tentokrát jsem se i snažila kůži tak nějak uhladit a doufala, že výsledek bude ještě o něco více realističtější (a taky mi přijde, že "hrubší" styl ubírá na ženskosti...)
K pozadí... Netušila jsem, co tam dát, tak jsem tam jenom hodila přechod, pár masek a nějaký filtr, takový menší experiment Nechtěla jsem tam kreslit nic konkrétního což nemá vůbec nic společného s mojí nenávistí ke kreslení pozadí, a abstrakce dopadla... Nějak...
Výsledek
Skóre: 9.3, Hlasů: 7
Máš pěkně namalované vlasy, ta pěšinka i to stínování culíku je moc fajn. Líbí se mi, že se snažíš jít dál a zkoušíš nové pozice. Neboj, opravdu vypadá jako žena . Ale máš tam pár výraznějších chybek. Ženskou tvář dělá něžnější především to, že má oproti muži všechno míň výrazné. Menší, užší. Takže třeba u tebe ten nadočnicový oblouk (čelo) je hodně vyklenutý, takže to tomu dodává spíše mužnost. Další věc, co mi tam vadí je stínování - tedy přesněji ten ostrý světelný přechod mezi čelistí a krkem za ní. Když se podíváš, jak to místo vypadá v reálu, tak při pohledu z profilu je krk i horní část čelisti na stejné úrovni. Měli by být tedy nasvícené zhruba stejně. U tebe to vypadá, že čelist je k nám mnohem blíž, leze moc dopředu, tím, jak je světlá. Je fajn kreslit zpaměti, ale to radím lidem, kteří kopírují mangu, aby se v prvé řadě dokázali od ní odpoutat a vidět naruta a svět svýma očima a ne očima někoho jiného. Ty jsi jiný případ, ty už se vědomě snažíš posouvat v malbě a vlastní styl ti nedělá problém, takže tobě bych jednoznačně doporučila malovat a kreslit podle reality, aby sis ujasňovala anatomii a taky odpozorovávala jednotlivé detaily, lesky, stíny, proporce. Pěkný obrázek, jen tak dál!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
díky podařilo se ti vytknout chyby, které mi naprosto ušly. hlavně teda ten krk, už je to asi zvyk z kreslení portrétů z jiných úhlů, kde je na krku stín a ze zvyku jsem ho šoupla i sem...
(vážně si teď připadám, jako by mi bylo odhaleno veliké tajemství ).už delší dobu se dokopávám k tomu, že začnu kreslit více portréty podle fotek, ale furt nic a nic (pár světlých výjimek se i tak najde ), holt kreslení bez předloh mi vždycky bylo sympatičtější...
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Fotky nééé! Posaď mamku do křesla a jedem!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Ten Ten mi pripomína Keiru Knightley A ten menší experiment s pozadím sa ti fakt podaril Vyzerá to, akoby Neji na Ten Ten zhora dohliadal :3 Pekné, pekné...
ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost, když jsi právě Tenten přirovnala k ženě děkuju, děkuju a ještě raz děkuju :3
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Takže predsa si sa dala na profil ako vidím V reále by mohla Tenten a Neji kľudne vyzerať podobne, najskôr ide o ruskú verziu (chladné pozadie a Tenten má oblečený kožuch + charakteristické črty tváre )
Dzn dzn dzn
dala, no já se zatím spokojím s verzí Homo Sapiens, nějak zvlášť jsem nezkoušela dát Tenten ani Nejimu rysy nějaké rasy... to oblečení nemělo být kožich, ale to, co Tenten nosila v Shippuudenu nevadí, stejně jsem to jen tak črtla
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Jako celek je obrázek suprový
Ale myslím, že oko o kousek posunutý dozadu, než by mělo být. Potom ta pusa je zas o kousek dolej a potom zpodný ret nemý být tak vystouplý. I ucho má být blíže myslím a u Nejiho je podle mě ucho moc nahoře, ale nevím
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
díky není se za co omlouvat zkoušela jsem, jestli ten obličej zvládnu jen tak z fleku, bez náčrtku, takže je dost pravděpodobné, že některé části jsou špatně umístěné. (a když něco kreslím pá hodin v kuse, už pak nemám šanci rozeznat co je špatně a co dobře... ) ale asi na to ještě mrknu a zkusím upravit
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."