Naruto: Next Generation
Takže 2 měsíce po vydání Boruto: Naruto the Movie na oficiálních stránkách Shounen Jumpu byla odhalena stránka s odpočtem a názvem Naruto: Next Generation. Přiložili i obrázek se siluetami postav - Boruto, Sarada, Mitsuki, Chouchou, Inojin, Shikadai.
Odpočet končí 19. prosince, tedy přesně na Jump Festu, kde asi bude odhalena budoucnost značky Naruto.
Tak co od toho čekáte? Další film? Manga série od Kishimota? Manga série od jiného autora? Možná light novel?
Stránka s odpočtem - http://www.shonenjump.com/next_generation/
Myslím, že se sérii Boruto měli počkat minimálně deset let. Ono to zní asi uhozeně, ale tím by se vyhnuli tomu "porovnávání" s Narutem. Navíc by dorostla generace, které by se nechtělo koukat na Naruta od začátku, protože by to pro ně bylo zdlouhavé a už staré anime
Teď je to tak, že všichni jsou plní dojmu z Naruta a přechází na Boruta. Osobně B. nečtu ani nesleduju, ale slyšela jsem, že to zezačátku byl takový žánr "každodenní život", což do původního Narutovského světa nepasuje (pamatuje si někdo první kapitolu/ epizodu Naruta? Jaká to byla akce?) a teď to některým může vadit- ale třeba za pár let by si na to málokdo vzpomněl.
Navíc, myslím, že nejsem sama, ale věřím, že lidé se na to dívají, kvůli původním postavám z Naruta. Jsou třeba ve věku, kdy by je víc zajímalo jak se teď žije Sasukemu, Narutovi, Sakuře, komukoliv po těch víc jak deseti letech a ne to, co dělají jejich špunti. Možná.
Jenže, kdyby to měli udělat o jejich rodičích (pokračovat v tom), tak by to museli přenastavit na jiné věkové publikum a teď v tom nehledejte nic úchylného- ale náctiteletej divák (na kterého je to myšlený teďka) by se "nestotožnil" s příběhem třicetiletého chlapa. Protože my se všichni pořád potřebujeme s postavami ztotožňovat... (upřímně jsem tuto logiku nikdy nedávala )
Jako Boruto dle mého není až tak špatný nápad, má jen asi špatné načasování.
Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.
Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/
Když jsem viděl 1. díl Boruta, říkal jsem si spoustu věcí: 1. WT* 2. co to udělali postavám starší generace ( např. Garrovi a Narutovi vlasy) 3. chci spáchat sebevraždu. Nezaujalo mě to ani příběhem ani graficky. Podle mě už neměli dělat Boruta, navíc už to ani nekreslí Kishimoto
Boruto...sa mne teda ako anime moc nepozdáva. Čakala som trochu viac originality. To by bolo ešte ako to fajn, ale je to svojím spůsobem strašne nudné. Pretože sa tam dokopy nič nestalo za tých 15 dielov či koľko to. Kopu postáv nesympatických a takých hrozne umelých. Také nemastné, neslané a niektoré momenty ako až otváram hubu, že ako wtf O.o. Napríklad, keď tam začala Sarada s Chouchou čosika trepať o brigáde či praxi v kaderníctve či niečo také.
Celkovo táto nová generácia je taká "rozmaznaná." Nemajú takých bojovných duchov ako mali ich rodičia v ich veku. Ale tak nie sa čo diviť, narodili sa v období mieru.
Navštívte stránku Zakázaného ovocia! -->
Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/
Souhlasím
V podstate s tebou súhlasím Boruto nepriniesol žiadne nové idey, rozvíjajú sa tie, ktoré poznáme z Naruta. Chlapčenské postavičky sú lepšie než dievčenské. Chouchou je najmilšia, na všetko má riešenie Karui s Choujim sú asi pohodová rodina Neviem, či Saradu mám ľutovať alebo neznášať, pripadá mi ako ostarok bez štipky radosti zo života. Bola som ohromená, že Sakura s holým pupkom s ňou jedná ako s retardovanou. S hlavou v oblakoch jej sľubuje darčeky, ako keby hádzala psovi kosť. Tuším Akumakirei svojím šiestym zmyslom vo svojej FF Továrna na sny vystihla situáciu v "rodine" a noleda (Důležitý podvečer) tiež.
No uvidíme, čo sa bude ďalej diať, pozerám to ako oddychovku Boruto so Shikadaiom sú zlatá dvojka, Denki a Iwabe tiež a veeeľmi sa mi páči Mitsuki
Souhlasím
Ahojky lidicky, zde bych vam chtel nasdilet link na Filmovou databazi kde muzete danej New dil shlednout zdarma online ve full hd kvalite se slovenskymy titulky, jakmile uploadnu na tracker bude mozno i stahnout na @Cztorrentu Preju prijemnou zabavu pri sledovani filmu Datebayo
https://www.filmwatch.cz/2016/09/11/boruto-naruto-the-movie-hd-sk-titulk...
Pro ty. co se ptali, kde můžou zhlédnout Boruto movie v jap. dabing a ne CAM kvalitě.
ang. https://www.youtube.com/watch?v=0WDZsrlURKk
Mužu se zeptat? Budete překladat i New generation někdy?
Pokud sis doposud nevšiml/a nábor do nového manga týmu proběhl a bude se překládat v brzké době. Takže trpělivost.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
http://www.stiahnito.sk/boruto-naruto-the-movie-cz-tit-v-obraze-csfd-81-...
ale musite byt registrovany ale je to japonsky zasa
teraz mozno budem vyzerat ze prehanam ale mne dojde ze Boruto ma mozno vrodenu schopnost ale nie od Hinaty ale od Naruta ale zrejme moze za to prave Hinatina cast chromozomu. ak ste videli fim tak si vsimnite co dokaze boruto za 1.dokaze hodit rassengan to Naruto nedokazal aspon som nevidel pokial neslo o Rassen shuriken. za 2 a teraz to hlavne ocom pisem ten jeho rassengan dokazal vstrebat prirodnu energiu a sam sa stat neviditelnym a pokial vieme Naruto tuto schopnost rozdavat udery ktore nik nevidi dokazal vylucne len v Sennin Moode a to musel mat cas cerpat energiu mne to dojde ze Boruto tuuto schopnost ma prave vrodenu to potvrdil aj Sasuke ked to pocas suboja povedal Narutovy ze co sa stalo pocas treningu s Borutovym Rassenganem a prave preto by som bol nie len za mangu ale aj za anime serial nemyslim si ze je to zlyy napad. ak sa nad tym tiez niekto takto zamyslal aspon nebudem sam a ak nie tak sa kludne vyjadrite ze co si otom myslite.
ja som nasiel v japocine ale zvuk je stereo z kina ale obraz je ok ale titulky tiez niesu dobre najprv ok potom popredu a potom pozadu ale nic to nemeni ze ako pokracovanie znacky to nieje vobec zle a film sa ze cool vydaril a bol by som ze rad ak by to pokracovalo lebo ako som postrehol u niektorych sa schopnosti celkom premiesali teda u deti
Zdravím nemá niekto Boruto film v nejakej dobrej kvalite a s CZ titulkami? ďakujem dopredu
My Category: Itachi-= click to take @ NerdTests.com =-
Zrovna ho přeložily http://shirai.cz/preklad-zobraz/10749/boruto-naruto-the-movie/1/ ale hold je korejsky
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Jeee to je super, rada bych si ho i stahla, ale nejak nejsem schopna se k tomu proklikat.. Klidne mi staci i bez titulku, jen v nejake hezke kvalite (ne ta CAm z kina).. Nemate nejaky odkaz, moc prosím.. Díky moc
Éventail
dik ale ten korejsky jazyk je hrozny hold si musím ešte počkať na japončinu
My Category: Itachi-= click to take @ NerdTests.com =-
Nakonec z toho vyšla měsíční manga, která se nepřekvapivě bude zaměřovat na Boruta a jeho přátele. Kishimoto na to jen bude dohlížet, ale nebude to přímo tvořit, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne.
Pro ty, co se ptali, kde jsem viděl film - normálně na googlu si to najdete, je to ale kinorip.
Můžu se zeptat kde jsi ho viděl?
Osobně musím poznamenat, že po zhlédnutí Boruto: Naruto the Movie nejsem tak negativní vůči připadnému pokračování. Ze všech Naruto filmů mi právě tento přijde jako nejlepší (taky nemá moc velkou konkurenci) a bylo moc příjemné sledovat naše dřívější mladé hlavní hrdiny jako současné dospělé mentory a výborné morální opory (ano, dívám se na tebe Sasuke).
Ahoj kde si viděl Bourto: Naruto the movie nikde ho s cz titulkama nebo v en nemůžu sehnat
To už to prostě nemužou nechat být ? Stejně už to jen vaří z prapodivné popularity, kterou osobně nedokážu pochopit... (každej prostě musí uznat že ten konec byla hrozná slátanina)
Souhlasím.
ja nesuhlasim