Stačila by jedna linka dole za ním, kde tušíme horizont. Podobně jako když se díváš do krajiny a vidíš konec pole na obzoru, kde se stýká s nebem. Když přesně v tom místě uděláš od ruky slabou linku, tak to najednou bude stát na zemi a nebude lítat někde v prostoru . Ale máš ho nakresleného hodně zezdola, jako bychom byli maličcí a koukali na něj zespodu ze země , takže by ta linka měla být hodně nízko, v úrovni drápů zadních nohou.
Jinak krásná pečlivá kresba.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
ten Matatabi sa ti veľmi pekne podaril, že wou, čumím s otvorenými ústami.
Ďakujem
Je to pěkné
Barevné podání by mohlo být působivější.
Veru asi mohlo
Zase: WOW čumím jen s otevřenou pusou Matatabi se to fakt povedla! Fakt moc hezke
Máš snapchat? Přidej si mě : janca_bell ^_^ přidávám tam někdy fotky svých kreseb, ktere nejsou jen s tématikou Naruto ^_^
Výsledek mého testu z Naruta ^_^
A další ^_^
My Category: Itachi-= click to take @ NerdTests.com =-
Ďakujem
Nabudúce správne zaradiť len...
Inak kresba výborná, možno len trochu ešte tie oči a ten povrch viac vyladiť ale inak podarené dielo. Len tak ďalej.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Vďaka, posnažím sa nabudúce
Veľmi pekné. Možno by bolo dobré aspoň symbolicky naznačiť zem alebo tieň na povrchu kde stojí, ale aj takto je to fajné.
Dzn dzn dzn
Áno to máš pravdu , že by sa to tam hodilo no ako sa poznám , tak by som to len pokazila
Stačila by jedna linka dole za ním, kde tušíme horizont. Podobně jako když se díváš do krajiny a vidíš konec pole na obzoru, kde se stýká s nebem. Když přesně v tom místě uděláš od ruky slabou linku, tak to najednou bude stát na zemi a nebude lítat někde v prostoru . Ale máš ho nakresleného hodně zezdola, jako bychom byli maličcí a koukali na něj zespodu ze země , takže by ta linka měla být hodně nízko, v úrovni drápů zadních nohou.
Jinak krásná pečlivá kresba.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE