Aisu Online
Ahoj, rád bych vám představil projekt Aisu Online který je tvořen na WoW engine.
Jedná se o první české MMORPG inspirováno Narutem. Hra je již ke stažení a volná k přístupu, pokud máte zájem nezapomeňte navštívit stránku v popisku.
Pouze upozorňuji že projekt je stále v začátcích takže se tam občas může naskytnout nějaký problém. Hra je tedy spíše RP - ROLEPLAYOVÁ a nabízí spoustu možností, svůj příběh si tvoříte vy samy, můžete být Hokage a nebo se stát stranou zla vše je pouze na Vás, na našem fóru si každý hráč musí vytvořit svou ninja kartičku a až poté se zaregistrovat do hry.
Pokud hráč roleplayově zemře, bohužel postava je smazána a hráč si musí vytvořit novou, tak si dávejte pozor na své počínání.
Link web: http://aisu.cz
Link Facebook: https://www.facebook.com/Aisu-Online-707750749326995
ja radšej ostanem u Wotlku :D
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]
Nejde stáhnout, jen mi to načítá a nepřesměruje na daný odkaz....