Vložil Merenwen, Čt, 2008-11-13 18:33 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan
ano, Naruta dabuje v japonske verzi zena a ne, nevadi mi to. Navic myslim, ze nektere nazory tady jsou docela hnusny. Co ma spolecneho Naruta a Maile ? Mno rekla bych, ze asi hlas. A myslim, ze mi je opravdu jedno, jak kdo vypada a treba taky Naruto by vam to vysvetlil uplne stejne! Tvar a podstata neni dulezita, dulezita je pouze duse. Privrzenci anime jiste vedi, o cem mluvim.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
neviem čo proti nej mate podla mna sa podoba na Karin
D.O.Y.O.U.L.O.V.E.M.E?
Japanese Voice rules !!
Moje řeč.
nahodou jeji hlas je pro Naruta skvělej
z angl dabungu mi je nazvraceni a tahle zenska se k narutovi vubec nehodi
Anglickej dabing stojí za velký H*VN*!!!!!!
ano, Naruta dabuje v japonske verzi zena a ne, nevadi mi to. Navic myslim, ze nektere nazory tady jsou docela hnusny. Co ma spolecneho Naruta a Maile ? Mno rekla bych, ze asi hlas. A myslim, ze mi je opravdu jedno, jak kdo vypada a treba taky Naruto by vam to vysvetlil uplne stejne! Tvar a podstata neni dulezita, dulezita je pouze duse. Privrzenci anime jiste vedi, o cem mluvim.
Chuck off!!!
Merenwenin průvodce po povídkách
Akira-sama krásně kreslí pro Merenwen
Ve jménu oddanosti - pořádná romantika (ItachixHachi )
Poslední z rodu ocasatých - pořádný dráma ( Akari, Kakashi, Akatsuki a spol. )
Akatsuki andílci - pořádná sranda( Akatsuki s malými nosíky a vrstvami make-upu )
Miluju Narutrix!
Bavte se!
a chchchachchcaaaaaaaaaa ja sa tu zas pocuram tu su niektore obrazky take srandovne
no jo drsna baba kus speku
když sem se to kdysi dozvěděla že ho dabuje myslela sem že to nepřeziju:DDDDDDDD
To snad ne. Ona dabuje Naruta?? Fakt síla.
Jashin killed god.He is the KING&we are the champions.I am a pure blood vampire,I was born to KILL misbelievers!!
Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ
"Žij, užívej si života a žij"
Kde končí hip-hop začína IQ.
Jsem upír... kdo je víc?
Dobré dievčatá sa dostanú do neba...zlé všade
myslim ze i v japonstine ho dabuje zenska, ale ted nevim jestli to neni jenom, nejaka co dabuje jenom sexy no jutsu
tak to je drsny .. zenska dabuje naruta
Ta dabuje přímo Naruta v anglickym dabingu
lol!ona a naruto!HHHHHHAAAAAHHAAAA!
....kazdy problem ma riesenie. ked nie je riesenie nie je ani problem...
^_^
klikni a budes vedet proc zrovna gaara...
co má ona společního s Narutem?
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
to je ninja?
O . o<-->o . O