manga_preview
Boruto TBV 14

Minato

Minato

Sice jsem sledování nových dílů Naruta odložila, ale koukla jsem na ty starší, kdy animace ještě za něco stála a nedalo mi to a nakreslila jsem Minata, jednu z mých oblíbených postav.
Jako obvykle jsem použila Sai a upravovala v PS.

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.7, Hlasů: 11

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2016-05-29 09:50 | Ninja už: 4074 dní, Příspěvků: 7477 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Je fajn vidět po dlouhé době obrázek od tebe Smiling. Vždy jsem obdivovala, jak dokážeš pracovat s PC a přitom tomu dát vlastí nápad a veskrze vlastní rukopis. Ale pozor, aby efekt nepřevážil nad logikou. Trochu levituje v prostoru, chybí mi tam aspoň linka naznačující zem Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2016-05-25 21:57 | Ninja už: 4384 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Hezká práce Smiling Technicky je to skvěle provedené. Jenom má na můj vkus poněkud infantilní výraz, ale to není žádná chyba, jen názor. A taky mi přijde něco nepřirozeného na tom vytočení rukou... možná jsou vytočené až moc, nebo to nesedí s polohou zad?
A má nějaký zvláštní význam, jak z něho „odkapává“ oblečení, nebo je to jenom takový efekt?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.