Pohľad
prosím prepáčte, že je to takej zlej kvality, ale chcela som sa vyhnúť tomu to skenovať pretože mi to vždy zhltne textúry a také blbosti, že vôbec nevidno tie ťahy tak ako by som chcela.... dlho som nič nepridala lebo jednak som musela toho kresliť veľa v škole a potom som už nemala ani náladu kresliť si niečo pre seba a už vôbec nie práve naruto fanart heh. dúfam, že tento obrázok nie je príliš nekvalitný, nakreslila som ho citom bez rozmýšľania a technika mi nejak uletela von oknom (profesor mi vždy vyčíta, že moje kresby sú príliš strnulé a "ušulíkané" a mala by som kresliť voľnejšie) ak by však bol problém, môžem to nafotiť znova na lepšom svetle, prípadne zmazať úplne ďakujem za pozornosť a teším sa keď sem prídem s poriadnym fanartom cez leto dúfajme (keby bola nejaká letná FA misia to by som sa potešila )
Výsledek
Skóre: 8.8, Hlasů: 4
Nebuď smutná, děvče ! To je tak smutné, až by jí člověk kůrku dal . Ostrost je v normě, ale nejlepší bys měla to naskenovat a pak upravit jas a kontrast v PC. Já to tak taky dělám a není to nic těžkého, většinou zvýším lehce kontrast a pak ztmavím střední šedé tóny a je to supr. Ono to v tom skenu většinou všechno je, ale nějak bledé.
No jen tak dál, je z toho cítit, že jsi kašlala na techniku a soustředila se hlavně na výraz. Takové práce jsou ty nejsilnější a nejlepší, protože ruka jede tak, jak je jí přirozené, na nic si nehraje a přenáší pocity, které pak na diváka přímo křičí . Je to hodně dobré. Hodně.
Edit: Zase mise ? A máte nějaké téma? Já si nejsem jistá, zda Poštolka něco nechystá . Já mám v hlavě jeden nápad, ale bude to trochu jiné než obyčejně. A hlavně ten čas se nedá nakagebušinovat .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE