Suigetsu
Vložil Mina-Sara, St, 2017-03-29 15:42 | Ninja už: 3021 dní, Příspěvků: 147
PREDLOHA: https://sk.pinterest.com/pin/371335931762924259/
Takže jedného potetovaného Suigetsu pridávam. Snáď sa vám páči. Prosím hodnoťte a komentujte.
Výsledek
Skóre: 8.3, Hlasů: 3
Tak já se vyjádřím ke všem tvým obrázkům zde, snad to nebude vadit . Jako velmi pozitivní hodnotím, že se snažíš vymýšlet své pózy a nazírat postavy svýma očima i za cenu, že ne vždy je to dokonalé. Vidím, že tě dost provokují mužská těla a vůbec zaměřuješ se na člověka v jeho podstatě bez ozdob a příkras, o tom svědčí ta nahota i čistota provedení jen v černobílé tužce. Rukopis máš velmi rozechvělý, nebudeš patrně žádný velký puntičkář, spíš je z toho cítit snaha zachytit emoci. To se mi moc líbí.
Pokud ti mohu doporučit, je několik cest, jak se teď zdokonalit, ale záleží, co přesně chceš zdokonalovat . Pokud chceš vylepšit anatomii, tak si začni kreslit ideálně podle živých modelů vše, co ti jen dovolí a ukážou . Oči, nosy, ruce, portréty, celé postavy. Klidně použij i svoje tělo, i když to není tak zajímavé, jako svlečený spolužák, to uznávám . Každopádně to chce víc se začít soustředit na jednotlivé detaily, které ti občas utečou. Celek působí celkem slušně, ale zkus víc zapracovat na každé kresbě, stíny, detaily, možná i větší formát. Klidně si okopíruj i nějakou kresbu od známého malíře (ne fotky lidí z netu, ty bývají hodně blbě nasvícené, retušované a lžou).
No, pokud bys chtěla zapracovat na celkové kompozici, tak si začni zkoušet i pořádná pozadí, zkus si postavu nebo její části umisťovat do prostoru obrázku netradičně a sleduj, co ta změna s celkovým pocitem dělá.
A jestli chceš zapracovat na tématu, tak to je hlavně o tobě a tvé mysli. Co chceš tím obrázkem lidem povědět. Můžeš jen prvoplánově kreslit vizuální vzhled, ale je to skoro škoda, když tam toho tajemství člověk může dostat mnohem víc . Dá se naznačit nějaký příběh, scéna, dá se zachytit nálada, dá se zobrazit neurčitá emoce, což se ti skvěle povedlo u té Hinaty. Použila jsi jiné výrazové prostředky, jiný styl stínování a i jinou kompozici a najednou to funguje (to vidíš i podle ohlasů lidí). Ale tam mám jiný problém - a to její podobu s anime postavou - přeci jen, měla by být pro prezentaci zde víc poznatelná, i když jde o reálnou tvou podobu. Zkušet, zkoušet, experimentovat! A myslet u toho. Toť má rada, ať se ti daří!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ďakujem strašne moc za rady. Dúfam, že v najbližších obrázkoch budú viditeľné nejaké zmeny.