Naruto - antistresová omalovánka
Tak tohle je teda moje premiéra . Ještě jsem sem nikdy nic nepřidávala, tak snad jsem to udělala správně.
Obrázek mi dal opravdu dost práce, takže doufám, že se vám líbí . A pokud tu bude někdo takový, kdo si najde čas na vybarvení téhle docela složité omalovánky, tak budu jen ráda .
Děkuju za tuhle misi. Určitě dělejte víc takových!
Inspirace: http://img14.deviantart.net/739f/i/2007/116/4/d/naruto___alone_by_sbear1...
+momenty z anime Naruto
Edit: Obrázek je opravený. Snad je už všechno v pořádku . Plus jako bonus jsem přidala menší ''easter egg'', schválně, kdo ho najde, jelikož se tak trošku schovává v pozadí .
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 9
Tak to je luxusní, opravdu moc povedené
Sasukeho strážná víla
Děkuju moc
Parádička!
Líbí se mi, že je obrázek krásně čistý a všechny linie jsou pečlivé. Nad tímto obrázkem jsi musela strávit spoustu času. Třeba jen ty květy a lístečky byly určitě strašně pracné.
Ano, dalo mi to docela dost práce. A jsem ráda, že to někdo dokáže ocenit. Děkuju
Vítej mezi námi!
Obrázek se ti povedlo udělat krásně čistou linkou, motivek je také super, ten rozkvetlý strom je žůžo labůžo, to je přesně ono! Jen mě trochu mrzí, že není víc rozkouskovaná i spodní část obrázku. Ta kůra stromu je sice dobře naznačená, ale když ty linky nespojíš do ohraničených políček, tak to coloristům nepůjde dobře vybarvit, budou muset stejně vzít jen jednu pastelku . Nechtěla bys tam ještě něco někam přidat? Aby to bylo víc vyvážené? Misi ti uznám, ale ráda bych, aby to bylo fakt top a mohli jsme to hrdě zařadit do našeho pdf alba, protože jinak je to moc pěkný obrázek .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
No, původně ten kmen měl být jakože propojený, ale nevypadalo to moc dobře. Ale ok, ten spodek ještě zkusím nějak upravit . Jinak děkuju moc